بین الملل

پلوسی: ترامپ فکر می‌کرد کرونا به طرز جادویی برطرف می‌شود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور گفت او فکر می‌کرده ویروس کرونا به طرز جادویی برطرف خواهد شد.

به گزارش آرنا ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور گفت او فکر می‌کرده ویروس کرونا به طرز جادویی برطرف خواهد شد.

«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه به شدت از مدیریت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در بحران شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد کرد.

پلوسی که نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا است در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «ای‌بی‌سی‌نیوز» گفته که ترامپ فکر می‌کرد بحران ناشی از ویروس کرونا «با جادو و جمبل» از بین خواهد رفت.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یادآوری کرد که ترامپ چگونه در آغاز ماجرا ویروس کرونا را «فریبکاری دموکرات‌ها» توصیف می‌کرد اطلاعات علمی مطرح‌شده توسط متخصصان را نادیده می‌گرفت.

نانسی پلوسی گفت: «او موفق نبود. در گرفتن آزمایش‌ها [برای بررسی ابتلا به کرونا] و ادامه ماجرا موفق عمل نکرد. می‌گفت فریبکاری است و به طرز جادویی از بین می‌رود. این حرف مبنای علمی ندارد. بحث جادو نیست. بحث از علم مطرح است.»


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا