فرهنگ و هنر

واکنش مدیرکل هنرهای نمایشی به حضور بلاگرها در تئاتر | فقط مخاطب بودند

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حضور بلاگرها در سالن تئاتر گفت: آنها در یک نمایشنامه خوانی به عنوان مخاطب شرکت کردند و جزو عوامل نبودند. شرکت در تئاتر جزو حقوق شهروندی آنهاست و ما نمی‌توانیم از این حق محروم‌شان کنیم.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشیه‌های اخیر مربوط به حضور بلاگرها در سالن تئاتر اظهار کرد: بلاگرها در پنج دقیقه آخر نمایش‌نامه‌خوانی، کنار یک هنرمند نشسته‌اند و عکس گرفته‌اند. واکنش نشان دادن به این مساله دور از اخلاق است. مگر من می‌توانم مانع نمایش دیدن آنها بشوم؟ حتی فرض کنید آنها بخواهند در یک نمایش بازی کنند. آیا می توانیم بگوییم به خاطر این که بلاگر هستید حق ندارید؟ همین بلاگرها برای زیارت به حرم امام رضا(ع) هم رفته‌اند. این ها هموطن ما هستند و دنبال کننده دارند.
وی افزود: یک هنرمندی برای این که کارش دیده شود از بلاگرها استفاده می‌کند. این مساله دیگری است که باید حل کنیم. اگر یک هنرمندی از این بلاگرها سوء استفاده می‌کند، این کار غیراخلاقی است.

به گزارش آرنا، چندی پیش حضور دو بلاگر در یک نمایشنامه‌خوانی به اسم «آدم خوارها» به کارگردانی رضا حماطی در عمارت نوفل لوشاتو اعتراض برخی بازیگران را در پی داشت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا