حوادث

نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش نشانان ولیعصر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی یک ساختمان ۵ طبقه در میدان ولی‌عصر و نجات ۷ نفر خبرداد.

آرنا نیوز :: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران بامداد روز ۲۸ اسفندماه درخصوص آتش‌سوزی در میدان ولی‌عصر تهران گفت: ساعت ۱:۱۲ دقیقه بامداد روز ۲۸ اسفندماه خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه واقع در میدان ولی‌عصر، خیابان سازش به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، بلافاصله 5 ایستگاه به‌همراه تجهیزات کامل از قبیل نردبان هیدرولیکی و دستگاه‌های تنفسی در زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: ماموران در صحنه مشاهده کردند آتش از درِ یک واحد ۶۰ متری از ترانس برق یکی از واحدهای طبقه ۴ این ساختمان شروع شده و به‌سرعت درحال سرایت به واحدهای دیگر است. آتش به سقف‌ها نیز سرایت کرده بود و دود شدید تمام ساختمان را فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: متاسفانه بر اثر این آتش‌سوزی و دود زیادی که در طبقات وجود داشت، ساکنین واحدهای مجاور و طبقات دیگر محبوس شده بودند، که آتش‌نشانان هم‌زمان با اطفا حریق عملیات جست‌وجو را نیز آغاز کردند.

در حین عملیات در واحد کناری یک خانواده ۵ نفره شامل یک ۲ قلوی ۶ ماهه و یک پسر ۴ ساله و پدر و مادرشان زندگی می‌کردند و هم‌زمان ۲ نفر از اهالی ساختمان که به پشت بام هدایت شده بودند، نیز پیدا شدند.

این ۷ نفر با سلامت کامل به وسیله نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی در انتها گفت: خوشبختانه اطفا حریق و لکه‌گیری به انجام رسید. این عملیات بدون تلفات جانی پایان یافت و محل تحویل عوامل مربوطه شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا