مجله آرنا

بهترین و کامل‌ترین ربات تلگرامی دانلود از اینستاگرام

ربات تلگرامی اینستانیو یکی از بهترین ربات‌های دانلود از اینستاگرام است. به وسیله این ربات رایگان می‌توان به آسانی هر محتوای اینستا از جمله پست، ویدیو، استوری، اطلاعات پیج و پروفایل، ریلز و ... را دانلود کنید.

مجله آرنا:: ربات تلگرامی اینستانیو یکی از بهترین ربات‌های دانلود از اینستاگرام است. به وسیله این ربات رایگان می‌توان به آسانی هر محتوای اینستا از جمله پست، ویدیو، استوری، اطلاعات پیج و پروفایل، ریلز و … را دانلود کنید.

بعضی وقت‌ها پست و استوری، عکس پروفایل اینستاگرام و متن بیو یک نفر آنقدر به دل شما می‌نشیند که دوست دارید آن را داشته باشید! اما متاسفانه اینستاگرام اجازه دانلود کردن عکس پروفایل یا کپی کردن متن بیو صفحات اینستاگرامی را به شما نمی‌دهد! جای نگرانی نیست چون ما می‌خواهیم یک راه سریع و آسان را به شما معرفی کنیم؛ ربات دانلود از اینستاگرام! در این مطلب می‌خواهیم ربات تلگرام اینستانیو را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال روشی هستید تا با استفاده از آن، ویدیوها و عکس های اکسپلور را دانلود کنید یا اطلاعات یک پروفایل اینستاگرام را به صورت دقیق استخراج کنید، کامل ترین ربات تلگرامی دانلود از اینستاگرام یعنی اینستانیو برای شما کافیست.

ربات تلگرام دانلود از اینستا ؛ دستیار اینستاگرامی!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را در دنیای اینستاگرام سپری می‌کنید یک ربات تلگرامی می‌تواند دستیار خوبی برای شما باشد! با استفاده از این ربات‌ می‌توانید محدودیت‌های اینستاگرام مثل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، دانلود پست‌ها و استورهای اینستاگرام و حتی دیدن محبوب‌ترین پست‌های یک پیج اینستاگرامی را به راحتی دور بزنید.

چرا ربات دانلود از اینستاگرام اینستانیو !؟

ربات تلگرامی اینستانیو یکی از بهترین ربات‌های دانلود از اینستاگرام است. به وسیله این ربات رایگان می‌توان به آسانی هر محتوای اینستا از جمله پست، ویدیو، استوری، اطلاعات پیج و پروفایل، ریلز و … را دانلود کنید. ربات تلگرامی اینستانیو درحال حاضر یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین ربات‌های تلگرام است. این ربات از مجموعه ربات های سری آرنا بوده که کاملا قابل اعتماد و کاربردی است.

اینستانیو، کامل ترین ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام، به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از آن محتوای جذاب اینستاگرام را در اکانت تلگرام خود به صورت کاملا رایگان دانلود کنند. این برنامه به دانلود محتوای هایلایت، استوری ها، تصاویر، IGTV و لایو اینستاگرام می‌پردازد.

سرعت دانلود این ربات‌ بسیار بالا است و دارای تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته است. تیم پشتیبانی نیز برای حل مشکلات ربات در هر روز از هفته فعال است. این ربات‌ محدودیت‌های دانلود را از بین برده‌ و هر نوع محتوایی را برای شما دانلود می‌کند.

آموزش کار با ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام

برای کار با ربات‌های تلگرام، ابتدا باید وارد برنامه تلگرام شوید و با انتخاب ربات دانلود از اینستاگرام و پس از ورود به ربات، باید بر روی گزینه “start” کلیک کنید تا ربات فعال شود. در مرحله بعد، متنی حاوی نحوه کار با ربات برای شما ارسال می‌شود که باید آن را مطالعه کنید.

از بین گزینه های موجود در منو نوع محتوایی که میخواهید دانلو کنید را انتخاب کنید. سپس به اینستاگرام را رفته و گزینه COPY LINK را انتخاب و ان را در ربات تلگرام past کنید.

در نهایت، با کلیک بر روی لینک ارسال شده توسط ربات، عملیات دانلود آغاز می‌شود. به طور کلی، این مراحل برای تمامی ربات‌ها یکسان است و همه پیرو همین مراحل عمل می‌کنند.

ورود به رباتکانال ربات ها

منبع: مجله دیجی تاپ


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا