حوادث
موضوعات داغ

ربودن دختر ۱۱ ساله در شرق تهران

زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت دختر ۱۱ ساله‌ام پس از این‌که از مدرسه تعطیل شده، دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است...

به گزارش سرویس حوادث آرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: بهمن‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت دختر ۱۱ ساله‌ام پس از این‌که از مدرسه تعطیل شده، دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد، لطفا کمک کنید.پ

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه موردنظر در شرق تهران شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که ۲ نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه، برای دختر ۱۱ ساله مزاحمت ایجادکرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها قصد دارند تا دختر ۱۱ ساله را به اسلامشهر ببرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا این‌که متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آن‌ها را زیرنظر دارد، دختربچه را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی دختر ۱۱ ساله به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا