حوادث

قتل به خاطر یک سیخ جگر

سردار علی ‌ولی‌پور گودرزی در تشریح جزییات این حادثه گفت:‌ خبر وقوع درگیری مرگ‌بار میان دو مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد...

به گزارش سرویس حوادث آرنا، سردار علی ‌ولی‌پور گودرزی در تشریح جزییات این حادثه گفت:‌ خبر وقوع درگیری مرگ‌بار میان دو مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده، به‌خاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد. در ادامه نیز کارآگاهان با مقام قضایی هماهنگ کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

گودرزی با اشاره به انتقال مرد جگرفروش به پلیس آگاهی و انجام بازجویی از وی گفت: پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، این فرد هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

همچنین با دستور قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن‌شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا