آرنا ورزشی

دشمنی داور و VAR | پنالتی اشتباه به سود اینتر!

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم سری آ ایتالیا اینتر به‌مصاف جنووا رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ برابر این تیم به پیروزی برسد.

آرنا نیوز :: اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم سری آ ایتالیا به مصاف جنووا رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ برابر این تیم به پیروزی برسد.

به گزارش آرنا ورزشی، درحالی‌که شاگردان سیمونه اینزاگی با یک گل از حریف پیش بودند، داور بازی یک پنالتی به‌سود این تیم اعلام کرد تا الکسیس سانچز آن را به گل تبدیل کند و اختلاف دو تیم به دو گل برسد و شرایط برای اینتر در جریان بازی بهتر شود.

اما اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که کمک‌داور ویدیویی با بررسی صحنه به این نتیجه رسید که خطایی رخ نداده و اعلام پنالتی اشتباه بوده است و از داور وسط خواست که روی نمایشگر دوباره صحنه را بررسی کند، اما جووانی آیرولدی تصمیم گرفت که همچنان پنالتی را اعلام کند.

در این که دو بازیکن با هم برخورد داشتند تردیدی وجود نداشت، اما مسئله این بود که وقتی بازیکن حریف روی پای نیکولو بارلا تکل زد، او پیش از آن شوت را زده و توپ با تور کنار دروازه برخورد کرده و به همین دلیل خطایی انجام نشده بود.

این درحالی بود که بعضی از زوایا این تصور را ایجاد می‌کرد که بازیکن جنووا حتی اول با توپ برخورد داشته است، موضوعی که پس از آن با بررسی زاویه دوربین اسکای اسپورت موردتایید قرار گرفت.

کارشناسان داوری ایتالیایی هم تایید کردند که این صحنه به هیچ‌وجه پنالتی نبود، اما آیرولدی درنهایت تصمیم گرفت که این پنالتی را برای اینتر بگیرد، اتفاقی که درنهایت موجب پیروزی این تیم هم شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا