آرنا ورزشی

نکیسا: امیدوارم پرسپولیس بتواند در فینال لیگ قهرمانان پیروز باشد

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش ورزشی آرنا ، نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به بهانه ۱۶ آذر روز دانشجو در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط فعلی فوتبال کشورمان عنوان کرد: حال فوتبال ما اصلا خوب نیست. ما در فوتبالمان هیچ ثباتی را نمی‌بینیم و همیشه در حال تماشای تغییرات زیاد در بخش‌های مدیریت ورزشمان هستیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشور ما در لیگ قهرمانان آسیا است، شما ببنید که چه مشکلات فراوانی را برای این باشگاه ایجاد کردند.

او گفت: هر تیمی از کشورمان زمانی که به این جایگاه برسد نگاه من به آن نگاه ملی است. اگر تیم فوتبال استقلال هم در فینال بود من به عنوان یک ایرانی باید برای موفقیت این تیم تمام تلاش خودم را انجام بدهم.

او ادامه داد: با توجه به دوستی نزدیکی که با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس دارم، می‌دانم که این روز‌ها چه مقدار برای رفع مشکلات عجیب و غریب باشگاه تلاش می‌کند، اما می دانم که دعای خیر مردم ما بدرقه راه همه‌ جوانان، چه در فضای ورزش و چه در فضای علمی خواهد بود.

نکیسا درباره قهرمانی احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیسی ها بسیار کار سختی دارند، مضاف بر این که سه بازیکن اصلی خودشان را در اختیار ندارند. اما قهرمانی دور از دسترس نیست و آرزو می‌کنم پرسپولیسی‌ها بتوانند بعد از سال‌ها برای کشورمان مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

نیما نکیسا درباره تحصیلات خود همزمان با حضور در تیم های باشگاهی و ملی فوتبال گفت: دوستان من در تیم ملی همیشه مشوق من بوده اند و خوشحالم توانستم به همه نشان دهم که می‌شود همراه با ورزش درس را هم ادامه داد و این دو مقوله هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند.

او ادمه داد: من در زمان مدرسه به دلیل اینکه اکثر اوقات در اردو‌های باشگاهی و ملی بودم کمی از نظر درسی ضعیف بودم. بعد از مصدومیت شدیدی که برایم پیش آمد در سال ۸۷ وارد دانشگاه شدم.

نکیسا ادامه داد: در شرایط فعلی داور مقالات بین المللی تربیت بدنی هستم که در مجله‌های که در خارج از ایران چاپ می‌شود.

نکیسا درباره مدارک دانشگاهی خود عنوان کرد: از سهمیه استفاده نکردم و با کنکور توانستم وارد دانشگاه شوم. در آزمون کارشناسی رتبه ۳۴، در کارشناسی ارشد رتبه ۲ و همچنین در آزمون دکتری با رتبه ۳ در دانشگاه تهران قبول شدم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا