آرنا ورزشی

دربی شرم آور!

دربی ۱۰۳ درحالی به پایان رسید که بازیکنان پرادعایی که مجموع قراردادهایشان برای این فصل به صد‌ها میلیارد تومان می‌رسد، نمایشی ناامیدکننده و کسالت‌بار از خود به یادگار گذاشتند.

آرنا نیوز :: شهرآورد شرم‌آور می‌تواند تصویری درست از نمایش کسل‌کننده و مضحک بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی صدوسوم باشد که به استثنای دقایقی اندک، در سایر زمان بازی، هواداران و علاقه‌مندان خود را ناامید کردند و با فوتبالی ضعیف و بی‌کیفیت آن‌ها را با دلخوری و ناراحتی به خانه فرستادند.

به گزارش آرنا ورزشی، شروع بازی امیدواری برای تماشای یک دربی جذاب و پرهیجان را به‌همراه داشت و برای دقایقی توپ درون محوطه جریمه دو تیم در رفت و برگشت بود، اما با افت ناگهانی از دقایق میانی نیمه اول دیگر دربی صدوسوم قد راست نکرد و در نیمه دوم نمایش سرخابی‌ها ضعیف و پرانتقاد شد و درنهایت با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

دربی صدوسوم که انتظار می‌رفت با توجه به شرایط مطلوب دو تیم و بالانشین‌بودن در جدول، جذاب و تماشایی باشد، به‌خاطر احتیاط زیاد آبی‌ها برای نباختن و بسته‌شدن در‌های نفوذی به روی پرسپولیسی‌ها سرد و کسل‌کننده بود و بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از آن به‌عنوان قرص خواب پایان شب یاد کردند.

درحالی‌که این دیدار آرام و خواب‌آور دنبال می‌شد و هیچ اتفاقی هم درون زمین رخ نداده بود، تعدادی از تماشاگران استقلال که نزدیک به نقطه کرنر بودند، هنگام حضور بازیکنان پرسپولیس اقدام به پرتاب سنگ و بطری و اشیایی دیگر کردند که دقایقی بعد با تکرار همین عمل زشت توسط هواداران پرسپولیس ادامه پیدا کرد. اتفاق ناشایستی که باعث مصدومیت کمک‌داور هم شد.

البته قبل از شروع بازی تماشاگران پرسپولیس با پرتاب سنگ سر زبیر نیک‌نفس بازیکن استقلال را شکستند که باید عامل اصلی شروع تنش‌های روی سکو را هواداران پرسپولیس دانست.

بازیکنان استقلال و پرسپولیس که روی‌هم‌رفته صد‌ها میلیارد تومان رقم قرارداد این فصلشان است، در این بازی نمایشی بسیار ضعیف و درحد محلات داشتند.

اصولاً پول‌های کلان در فوتبال هزینه می‌شود تا تماشاگران از دیدن بازی زیبا و جذاب لذت ببرند و لحظاتی را شاد و سرخوش باشند، اما سرخابی‌ها طبل توخالی بودند و با نمایشی بی‌کیفیت در انتظار شنیدن سوت پایان بازی بودند!


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا