آرنا ورزشی
موضوعات داغ

کوبنده ترین پرسپولیس ۱۴۰۲، هر سه دقیقه یک حمله!

پرسپولیس با اوسمار به همان چیزی نزدیک شد که هواداران سال‌های دورش از این تیم طلب می‌کردند؛ تیمی که هم فوتبال جذابی بازی کند هم خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش آرنا ورزشی، نمایش پرسپولیس مقابل پیکان یکی از کم‌نقص‌ترین و ایدئال‌ترین بازی‌هایی بود که این تیم در طول فصل جاری ارائه داد؛ چراکه هم در فاز حمله توانایی و پتانسیل بالایی داشت و هم در فاز دفاع کمترین موقعیت را به حریف داد و البته کلین‌شیت هم کرد.

پرسپولیس با همان سیستم چهار دو سه یک مدنظر اوسمار در نیم‌فصل دوم مقابل پیکان جوان و تیمی که دو بالانشین جدول را شکست داد و با روحیه‌ای فزاینده به‌مصاف سرخ‌ها آمده بود، از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و فوتبالی ارائه داد که هواداران این تیم دنبالش هستند.

فوتبالی مبتنی بر مالکیت بالای توپ، تعدد کارهای ترکیبی، استفاده از تمام فضاهای زمین برای خلق موقعیت و البته آن‌چه که اوسمار به تیم یحیی اضافه کرده و در بازی‌های اخیر نمود داشته است.

سرعت انتقال بالای توپ از دفاع به حمله همان چیزی است که پرسپولیس را این هفته‌ها تماشایی‌تر و مهیج‌تر کرده تا جایی‌که در هر بازی می‌توان تعدد حملات این تیم را نشانه‌ای بر بالارفتن کیفیت سرخ‌ها در فاز حمله دانست.

به‌نظر می‌رسد چنانچه روند پیشرفت تیم اوسمار در فاز حمله و فرمی که به آن رسیده، تداوم داشته باشد و این برزیلی با تمرکز روی ارسال پاس نهایی و ضربات آخر بازیکنان فاز حمله نیز تیمش را رشد دهد، این نمایش‌های هیجان‌انگیز با پیروزی‌های راحت‌تر و قاطع‌تری همراه خواهد شد و می‌تواند کار پرسپولیس را در مسیر رسیدن به هدفش تسریع کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا