جامعه

۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سرویس جامعه آرنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری اظهار کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند، دستگیر شدند و به مردم اعلام شده هرکسی شکایتی دارد، به پلیس امنیت مراجعه کنند. بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها شکایت خودشان را اعلام کردند و به مرجع قضایی ارسال شده است.

وی بیان داشت: ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که با این شرکت همکاری کردند به پلیس احضار شدند و وجوهی که پرداخت کرده بودند بازگردانده شد.

سردار رحیمی گفت: میزان بدهی این شرکت به مردم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تخمین زده‌شده و با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد، اعلان قرمز این شرکت صادر شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در آستانه نوروز پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز قرارگاه امنیت اقتصادی امین را ایجاد کرده است. ما در ایام نوروز تعطیلی نداریم، چراکه مجرمان تعطیلی ندارند و ما یک گام از آنان جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: تلاش برای تامین آرامش در بهار طبیعت و بهار قرآن از اولویت‌های پلیس در نوروز پیش رو است.

سردار رحیمی گفت: در ۱۱ ماه گذشته سال جاری اقدامات خوبی را انجام داده ایم. در حوزه مبارزه مالیاتی ۲۴۰ پرونده به ارزش تقریبی ۴ همت تشکیل داده‌ایم و حدود ۳۰۱ نفر را دستگیر کرده‌ایم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا