اقتصاد

عرضه ۹ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام کرد: متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند و اولویت آنها مشخص شده است، جهت انتخاب خودرو از چهارشنبه شب تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه اقدام کنند.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا، در اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی آمده است: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ در دسترس است.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند، است.

امکان فراهم شده برای خودروهای وارداتی در این مرحله، صرفاً برای متقاضیان مرحله‌ اول است که در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، ثبت‌نام و نوبت‌دهی شده بودند.

عرضه ۹ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

عرضه ۹ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

از ۱۱ محصول عرضه شده در این مرحله، هفت محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.
گفتنی است که برای این خودروها، تمامی فرآیندهای اخذ مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و…) توسط شرکت‌های واردکننده انجام شده و خودروها وارد کشور شده‌اند و بدین ترتیب خودرویی که هنوز وارد نشده یا تاییدی‌های لازم را ندارد، در این فروش‌ها حضور ندارند.

همچنین شایان ذکر است که قیمت‌ خودروها (قطعی و علی‌الحساب)، در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص، در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌ قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد شد.
تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است و متقاضیان از امروز به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری امکان انتخاب یک خودرو از بین ۱۱ محصول عرضه شده را از طریق سایت سامانه به نشانی سامانه saleauto.ir دارند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا