عکسفرهنگ و هنر
موضوعات داغ

کنسرت متفاوت رضا صادقی برای کودکان کار

کنسرت موسیقی رایگان «رضا صادقی» ویژه کودکان کار، ظهر دوشنبه ( ۱۴ اسفند ۱۴۰۲) به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا،‌ رضا صادقی که دوشنبه ۱۴ اسفند کنسرتی برای کودکان کار در برج میلاد تهران برگزار کرد، در مصاحبه‌ای با اهالی رسانه درباره این کنسرت گفت: کاری که نسبتا خوب بلدم خواندن است و احساس کردم در زمانه‌ای هستیم که شاید این قشر برای مدتی طولانی فرصت بودن در کنسرت را نداشته باشند. به همین جهت با همفکری هم به این نتیجه رسیدیم که این حس خوب قبل از عید را به این کودکان تزریق کنیم. کار زیادی از ما بر نمی‌آید ولی حداقل اینکه توانستیم حال آنها را برای همین یک ساعت هم خوب کنیم خیلی اتفاق جذابی برای خود ما بود. امیدوارم نتیجه آن هم خوب شده باشد.

کنسرت متفاوت رضا صادقی برای کودکان کار کنسرت متفاوت رضا صادقی برای کودکان کار

صادقی: در این کنسرت یک دختر کوچک به من گفت که استقلالی‌ است و روی صحنه کنار من نشست. من کاری برای آنها نکردم. من از این بچه‌ها برای سال جدید وام گرفتم؛ چون احساس کردم در آخر سال خیلی انرژی‌ام پایین آمده و به نوعی آن آغوش سفت خدا به خاطر بدی‌های من شل شده است. با این کنسرت خودم را مقداری نزد خدا لوس کردم. آدم‌های عزیز خدا را به این کنسرت آوردم که او محکم‌تر من را در آغوش بگیرد. درحقیقت بخاطر خودم این کار را کردم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا