آرنا ورزشی

غافلگیری بزرگ در چارچوب تیم ملی فوتبال ایران

پس از نتایج درخشانی که تیم ملی زیر ۱۷ سال در جام جهانی اندونزی گرفت، علاقه‌مندان فوتبال ایران هر زمان که لیست تیم بزرگسالان ایران اعلام می‌شد، در جست‌وجو بودند تا نامی از...

آرنا نیوز :: پس از نتایج درخشانی که تیم ملی زیر ۱۷ سال در جام جهانی اندونزی گرفت، علاقه‌مندان فوتبال ایران هر زمان که لیست تیم بزرگسالان ایران اعلام می‌شد، در جست‌وجو بودند تا نامی از نوجوانان ایرانی ببینند، اما این اتفاق رخ نمی‌داد.

به گزارش آرنا ورزشی، حال لیست تیم ملی فوتبال ایران برای انجام ۲ دیدار با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شده و همان‌طور که امیر قلعه‌نویی پیش‌تر وعده داده بود، این لیست با تغییرات قابل توجهی همراه شده و جوان‌گرایی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در دستور کار قرار گرفته است.

در لیست اعلام‌شده همان ابتدای کار پس از مرور نام‌های علی‌رضا بیرانوند، پیام نیازمند و حسین حسینی، نامی به چشم می‌خورد که هنوز رسانه‌های فیفا سیوهایش را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند: آرشا شکوری!

آرشا تنها با ۱۷ سال سن و بدون انجام بازی در لیگ برتر قرار است در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شود تا شاید در سال‌های پیش رو شاهد انتقال شماره یک فوتبال ایران از بیرانوند به آرشا شکوری باشیم.

آرشا شکوری، گلری که در پایه‌های استقلال بالا آمد و تا چهارماه قبل کمتر کسی او را در فوتبال ایران می‌شناخت، حالا با دو نمایش به‌یادماندنی در آسیا و جهان خودش را بر سر زبان‌ها انداخته و کاری کرده تا همه از نمایش درخشانش درون دروازه ایران و به‌عنوان یک پدیده و آینده جدید در فوتبال صحبت کنند.

فرزند هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال علاوه‌بر این‌که در صعود ایران به جام جهانی نقش داشت، در جام جهانی نوجوانان نیز عملکرد خوبی داشت و اوج نمایش او در بازی تاریخی برابر برزیل بود که آن کامبک بدون درخشش آرشا ممکن نبود.

بدین ترتیب، آرشا که درحال حاضر عضو باشگاه هوادار تهران است، نخستین اردوی ملی خود را تجربه خواهد کرد و با حضور در کنار 3 دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایران، تجارب ارزنده‌ای به‌دست خواهد آورد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا