حوادث

معمای گم شدن دختربچه اصفهانی | پای اتباع در میان است؟

المیرا معروف به نازگل، دختربچه‌ی اصفهانی از روز جمعه ۱۸ اسفندماه به‌طرز مرموزی ناپدید شده است و تاکنون پلیس و اطرافیان نتوانسته‌اند هیچ رد و نشانی از این کودک هفت‌ساله پیدا کنند.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، حمید چوپانی از بستگان کودک گم‌شده می‌گوید: دختربچه گم‌شده، المیرا زارع معروف به نازگل و تنها فرزند خانواده است. المیرا هفت‌ساله است و در کلاس اول ابتدایی درس می‌خواند و همراه مادرش در روستای برسیان اصفهان زندگی می‌کرد. وقتی المیرا نوزادی چهارماهه بود، پدرش را از دست داد و از آن زمان همراه مادرش زندگی می‌کرد.

چوپانی درباره گم‌شدن بچه هم می‌گوید: المیرا روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه همراه مادرش از روستای برسیان به روستای ده‌کرم رفت که در ۴۰ کیلومتری اصفهان است تا تعطیلات آخر هفته را کنار پدربزرگ و مادربزرگش سپری کند. ساعت هشت صبح روز جمعه المیرا وارد حیاط می‌شود و به تنهایی مشغول بازی می‌شود. همان لحظه پدربزرگ وارد حیاط می‌شود و برای انجام کاری خانه را ترک می‌کند. این آخرین باری است که المیرا دیده شد و بعد از آن دیگر خبری از او نشد.

یک ساعت بعد مادر المیرا متوجه می‌شود که از المیرا خبری نیست. او احتمال می‌دهد بچه همراه پدربزرگش از خانه بیرون رفته باشد برای همین با پدربزرگ المیرا تماس می‌گیرد و زمانی که متوجه می‌شود المیرا همراه او نیست به نبال طفل می‌گردد اما خبری از او نمی‌شود.

چوپانی ادامه می‌دهد: بعد از این که متوجه گم‌شدن المیرا شدیم به‌صورت تیمی به دنبالش گشتیم و هر جایی که امکانش وجود داشت، به دنبالش گشتیم اما هیچ نشانی از او پیدا نکردیم. ما دوربین‌های مداربسته اطراف را هم بررسی کردیم که یا خراب بود و یا کیفیت مناسب نداشت و هیچ سرنخی به دست نیاوردیم.

چوپانی درباره حضور اتباع بیگانه در روستا هم می‌گوید: اتباع زیادی در روستا ساکن هستند منتهی همه به صورت خانوادگی زندگی می‌کنند و در سه دهه گذشته مشکلی با آنها نداشته‌ایم.

او درباره طرح شکایت هم می‌گوید: وقتی جست‌وجوی ما راه به جایی نبرد، راهی پلیس آگاهی اصفهان شدیم که توجه زیادی نشد و فقط از ما چند سوال کردند و دیگر توجهی به این موضوع نشد. درحال حاضر هم کل مردم روستا از اتفاق روی‌داده ترسیده‌اند و از پلیس مطالبه دارند به این موضوع به‌صورت جدی ورود کند، به‌طوری‌که بچه‌ها می‌ترسند از خانه خارج شوند. از زمانی هم که حادثه اتفاق افتاده، مادر المیرا وضعیت روحی بسیار دشواری را تحمل می‌کند که برای پیداشدن المیرا از همه درخواست کمک داریم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا