حوادث

تصادف ذنجیره ای در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان

ملکی درباره‌ جزئیات حادثه تصادف ذنجیره ای بین چند دستگاه خودرو در بلوار تندگویان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  اظهار کرد: در ساعت ۰۱:۱۱ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه‌ تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق، به سامانه‌ ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا سه ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: در محل حادثه مشاهده شد که سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و همچنین یک دستگاه نیسان با یکدیگر برخورد کردند.

ملکی با بیان اینکه بخشی از مسیر حرکت خودرو‌ها مسدود شده بود، اما با کمک عوامل پلیس راهور که در محل حضور داشتند، بخشی از مسیر برای تردد خودرو‌های دیگر باز نگه داشته شد، تصریح کرد: داخل دو اتوبوس تعداد کمی مسافر حضور داشتند، اما در یکی از اتوبوس‌ها ظرفیت تکمیل بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی، تعدادی از مسافران که وضعیت بهتری داشتند از اتوبوس خارج شدند، اما یکی از اتوبوس‌ها تعداد زیادی مصدوم داشت که در نهایت همه این افراد خارج شدند.

وی افزود: راننده و شاگرد راننده همان اتوبوس به دلیل شدت تصادف پشت داشبورد و فرمان محبوس شده بودند که آتش نشانان قطعات را برش دادند و این افراد را خارج کردند. در نهایت ۱۷ نفر از اتوبوس مذکور دچار مصدومیت شدند که همه مصدومان این حادثه مسافران این اتوبوس بودند.

ملکی ادامه داد: همه‌ مصدومان به بیرون منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، از این ۱۷ نفر، ۱۴ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا