حوادثدسته‌بندی نشده

دستگیری ۶۳ سارق و زورگیر حرفه ای در پایتخت

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۶۳ سارق و زورگیر حرفه‌ای با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

آرنا نیوز :: امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ رییس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در جمع خبرنگاران از دستگیری ۶۳ سارق منزل و زورگیر و کیف‌قاپ حرفه‌ای در پایتخت خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا رییس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: همکارانم طی سه‌روز گذشته طرح برخورد با سارقان خشن که اقدام به زورگیری و سرقت به‌عنف منازل را انجام می‌دادند، در مناطق مختلف پایتخت به‌مرحله اجرا گذاشته و ۶۳ سارق حرفه‌ای خشن و سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به‌زودی طرح کنترل مجرمان با پابند الکترونیک با دستور فرمانده فراجا اجرا می‌شود که این اقدام هم در پیشگیری از وقوع جرایم بازدارنده است و هم اقدامی موثر در دستگیری متهمان در کمترین زمان مشخص است. سردار گودرزی افزود: این طرح برای مجرمان حرفه‌ای با بیش از ۴ فقره سابقه به‌زودی اجرا می‌شود؛ زیرساخت‌ها هم فراهم شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت محدوده سرقت سارقان دستگیرشده را بیشتر در شمال، شمال شرق و غرب تهران معرفی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از اموال سرقتی کشف شده است. وی افزود: ۳۷ نفر از این افراد دستگیرشده، زورگیر و کیف‌قاپ و بقیه سارق منزل هستند.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان این‌که سرقت منازل بیشتر در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ رخ می‌دهد، از برخورد قاطع پلیس با قاپ‌زنی و زورگیری‌ خبر داد و اعلام کرد: به‌محض این‌که مأموران این دسته از مجرمان را رویت کنند، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با آن‌ها برخورد خواهند کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا