حوادث

تصادف منجر به فوت در بزرگراه آزادگان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در اثر شدت ضربه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه فوت کرد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل اتوبان تهران_کرج یک دستگاه سواری جک در حال حرکت بود که با یک دستگاه سواری پژو پارس که در منتهی الیه سمت راست پارک بود و راننده به صورت پیاده در قسمت جلو خودرو ایستاده بود، برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در اثر شدت ضربه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه فوت کرد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردن با سرنشینان خودرو و… که باعث حواس پرتی می‌شوند، خودداری کنند.

او گفت: همچنین رانندگان بهتر است در هنگام خرابی وسیله نقلیه و توقف اضطراری در معابر بزرگراهی تلاش کنند وسیله نقلیه را از سطح محور بزرگراهی خارج و در پهلوگاه‌ها توقف کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچینن رانندگان در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب، علائم هشدار دهنده را قرار دهند و راننده از وسیله نقلیه فاصله بگیرد و در محل امنی بایستد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان پس از این اقدامات برای انتقال خودرو، تقاضای کمک از شرکت‌های امداد خودرو را داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا