بین الملل

بهانه‌تراشی ترامپ در پی جا ماندن از بایدن در یک نظرسنجی

رئیس‌جمهوری آمریکا در پی عقب افتادن از رقیب انتخاباتی دموکرات خود در یک نظرسنجی، عدم اقبال مردمی نسبت به خود را به اقدامات دموکرات‌ها علیه وی نسبت داد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پی عقب افتادن از رقیب انتخاباتی دموکرات خود در یک نظرسنجی، عدم اقبال مردمی نسبت به خود را به اقدامات دموکرات‌ها علیه وی نسبت داد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی است در صورتی که حملات دموکرات‌ها علیه وی طی سه سال گذشته وجود نداشت، او از جو بایدن، کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی، پیش می‌افتاد.

این موضع‌گیری ترامپ که در قالب توییتی صورت گرفته، در حالی مطرح می‌شود که بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی و نشریه وال استریت ژورنال، بایدن از محبوبیت نزدیک به ۵۰ درصدی در میان‌ رأی‌دهندگان آمریکایی برخوردار بوده و در همین نظرسنجی، ترامپ از رقیب دموکرات خود حدود هفت درصد عقب است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتی نوشت: اگر نبود به خاطر تعرض‌های مستمر طی سه سال گذشته از طریق بازرسی‌های غیر قانونی و جعلی، روسیه، روسیه، روسیه و ماجرای استیضاح، من با اختلاف ۲۵ درصدی از جوی خواب‌آلو و دموکرات‌های عاطل جلوتر بودم.

وی ادامه داد: بسیار ناعادلانه است اما این چیزی است که هست.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا