برگزیده هابین الملل

پیش بینی اردوغان از جهان پس از کرونا

رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی درباره اقدامات این کشور برای مقابله با گسترش کرونا، گفت که جهان پس از کرونا دیگر مانند قبل نخواهد بود.

آرنا نیوز :: رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی درباره اقدامات این کشور برای مقابله با گسترش کرونا، گفت که جهان پس از کرونا دیگر مانند قبل نخواهد بود.

به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست اعضای دولت اظهار کرد: به لطف اقداماتی که در گذشته انجام داده‌ایم و همچنان انجام خواهیم داد، به موازات اروپا و جهان با این بیماری همه گیر مقابله خواهیم کرد.

وی درباره اقدامات اتخاذ شده برای مقابله با کرونا در ترکیه افزود: حداکثر طی ۴۵ روز دو بیمارستان جدید در استانبول راه اندازی خواهیم کرد.

اردوغان در این باره تصریح کرد: قصد داریم تا علاوه بر بیمارستان‌های کنونی طی ۴۵ روز فرودگاه بین‌المللی “آتاتورک” و بخشی از فرودگاه “سنجاق تپه” در استانبول را به دو بیمارستان تبدیل کنیم.

وی در ادامه گفت: در مراکز تجاری ماسک رایگان توزیع می‌شود و ماسک کافی برای شهروندان‌مان تا زمان پایان این بیماری همه‌گیر وجود دارد.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه عنوان کرد: حجم کمک‌های مالی در حساب‌های “کمپین همبستگی ملی” بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیر ترکیه است و ما کمک به دو میلیون و ۳۰۰ هزار خانواده زیان‌دیده از کرونا را آغاز کرده‌ایم


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا