آرنا ورزشیبرگزیده ها

واکنش برانکو به توافق با پرسپولیس و سرمربیگری در تیم ملی

برای توافق پرسپولیس باید حرکت کند نه من| طلبم را بگیرم به پیشنهادات از ایران فکر می کنم
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت:حالا که چند جلسه برگزار شده انتظار من این است که از نظر منطقی و عقلانی باشگاه پرسپولیس حرکت بعدی را انجام بدهد، نه من.
برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه ظاهرا در نشستی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد توافقی با آنها حاصل نشده است اظهار داشت: دلیل این موضوع بسیار ساده است چون زمانی که در پرسپولیس کار می کردم با حداکثر موفقیت که در آن زمان امکانپذیر بود کار را به سرانجام رسانده و فصل را با موفقیت تمام کردم.
وی افزود: بعد از پایان فصل علیرغم تمامی خواهش های شفاهی و هشدارهای حقوقی و نهایتا با 2 هفته صبر و تحمل بعد از رفتن به تعطیلات، باز هم به قول هایی که پشتوانه ای نداشت، عمل نکردند.به همین دلیل حالا که چند جلسه برگزار شده انتظار من این است که از نظر منطقی و عقلانی باشگاه پرسپولیس حرکت بعدی را انجام بدهد، نه من!
سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا وی پیشنهاد جدیدی به مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالباتش ارائه کرده یا خیر گفت: این صحبت درست است،ما در جلسه صحبت هایی را انجام دادیم و پیشنهاداتی را ارائه کردیم. همه مسائل برای طرفین آشکار است و در این بین تنها باشگاه پرسپولیس است که باید دست به اقدام بعدی بزند.
برانکو در خصوص اینکه گفته می شود تا زمانی که مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت نکند مذاکرات وی با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی جدی نمی شود چون اعضای هیات رئیسه مذاکره با این مربی را تائید کرده اند گفت:این موضوع هم واقعیت دارد. تصمیم من بر این است تکلیف تمامی مطالباتم با پرسپولیس مشخص شود و آن را به سرانجام برسانم و در آن صورت برای پیوستن به هر تیم دیگری در ایران تصمیم جدی بگیرم.
وی در خصوص اینکه دوست صمیمی اش در ایران(هومن افاضلی) هدایت پارس جنوبی را عهده دار شده است گفت: برای دوست خوبم آرزوی موفقیت دارم. او دانش خوبی دارد و می تواند آن را به بازیکنان تیم جدیدش منتقل کند. من مطمئن هستم اگر مدیران باشگاه و هواداران از این مربی حمایت شود تیم پارس در نیم فصل دوم روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا