آرنا ورزشی

شب پرماجرای ایرانی ها مقابل بارسلونا

تیم فوتبال پالما در یک بازی نزدیک و پرحادثه با نتیجه یک بر صفر در بلوگرانا مغلوب بارسلونا شد.

آرنا نیوز :: باشکوه‌‌ترین سالن آمفی تئاتر فوتسال اروپا شب گذشته درهای خود را گشود تا میزبان نمایش پُرمخاطره و پُرتب‌وتاب قهرمان اروپا مایورکا پالما و قهرمان لیگا بارسلونا باشد.

فوتسال
بازی پالما بارسلونا

به گزارش آرنا ورزشی، در نبردی که ستاره‌های ایرانی با لباس سبز پالما نقش بازی کردند و هرکدام عملکردی متفاوت را از خود برجای گذاشتند.

حسین طیبی زهر و ساز همیشگی‌اش را نداشت، سالارآقاپور به‌رغم شکست تیمش به‌سان ستاره‌ها دروازه‌بان بارسلونا را به واکنش خیره‌کننده واداشت و مسلم اولادقباد برخلاف دیدارهای گذشته با اشتباهاتش شب کابوس‌واری را پشت‌سر گذاشت و برای اولین‌بار در لیگا ناسیونال کارت قرمز را تجربه کرد. وادیلو سرمربی تیم مایورکا پالما در یک دقیقه پایانی ریسک بزرگی را مرتکب شد که می‌توان آن را هم شجاعت این مرد خواند و هم خودکشی‌اش. اقدامی تعجب‌آور از مربی قهرمان اروپا و جهان که اهالی فوتسال را به شوک فرو برد.

یک دوئل کلاسیک به‌تمام معنا از دو غول فوتسال جهان که با سیستمی مشابه پای به میدان گذاشتند. وادیلو و ولاسکو، ستاره‌های خود را با آرایش ۱-۲-۱ راهی مسابقه کردند و از همان بدو کار شاهد خلق موقعیت، بازی‌سازی، پاس‌های پُرشمار، چرخش‌های متعدد، شوت‌های زیبا و فوق‌العاده و خطاهای پرشمار بودیم.

سرمربی

در لحظات پایانی، نتیجه تساوی از نگاه تماشاگران دو تیم، بدیهی به‌نظر می‌رسید؛ اما وادیلو سرمربی پالما تصمیم گرفت دروازه‌اش را خالی کند و با یک بازیکن بیشتر به‌سوی سنگر مهروموم‌شده فیکساس هجوم بیاورد. به‌حدی‌که تماشاگران بارسلونا نیز از اقدام این سرمربی هم به وجد آمدند و هم میخکوب شدند. به‌هرحال، در 45 ثانیه پایانی یک شوت نه چندان مطمئن به‌سوی دروازه‌بان بارسلونا باعث شد تا فیکساس با مهاری نه چندان سخت و یک ضربه خارق‌العاده، دروازه‌ی بی‌نگهبان پالما را باز کند و جهنم بلوگرانا را برای مایورکایی‌ها به راه بیاندازد. طرفداران بارسلونا که از شکست‌های اخیر تیمشان حسابی گله‌مند بودند، با این پیروزی به آرامش رسیدند تا بارسلونا پس از بازپس‌گیری صدر، از بحران نیز فاصله بگیرد.

با این نتیجه، بارسا به صدر بازگشت و پالما چهارم لیگ باقی ماند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا