آرنا ورزشی

رسوایی در لالیگا | تسویه حساب داوران با رئال!

دیدار جنجالی والنسیا - رئال مادرید ۹۸ دقیقه پرتنش داشت و در ثانیه‌های پایانی تبدیل به یک رسوایی تاریخی در فوتبال اسپانیا شد.

آرنا نیوز :: جود بلینگام در دقیقه ۹۸.۴۰ بازی را ۳ به ۲ به‌سود رئال کرد. گل ولی قبول نشد چون خیل مانسانو قبلاً سوت پایان بازی را زده بود!

به گزارش آرنا ورزشی، وقت اضافه اعلام‌شده برای بازی، هفت دقیقه بود اما مانسانو نزدیک به دو دقیقه بیشتر گرفت چون‌که در صحنه بررسی پنالتی اعلام‌شده روی هوگو دورو، این زمان تلف شده بود.

رفتن به کنار زمین با دخالت VAR و بررسی این‌که تماسی بین ناچو و فران گارسیا با دورو وجود داشته یا خیر، به‌درستی باعث شده بود او در دقیقه هفتم وقت اضافه سوت پایان را نزند اما پنالتی در ۹۰.۲۴ اعلام شد و بازی در حدود ۹۲.۵۰ از سر گرفته شد. یعنی دو دقیقه و نیم وقت تلف شده بود، اما چه زمانی داور سوت پایان را زد؟ کمی زودتر.

عصبانیت هواداران و بازیکنان رئال مادرید به این دلیل است که خیل مانسانو اجازه داد بازی ادامه پیدا کند، همان توپی که راهی کرنر شد و داور دستور به ارسال آن داد.

ضربه کرنر برای مودریچ بود. ستاره کروات توپ را روی دروازه والنسیا فرستاد، مشت مامرداشویلی آن را دور کرد، به‌نظر می‌رسید مانسانو همان‌جا سوت بزند، اما این کار را نکرد، توپ به‌سمت دیگر رفت و به براهیم رسید، ​​او چندبار توپ را لمس می‌کند و سپس به درون محوطه جریمه می‌فرستد. جود بلینگام با ضربه سر توپ را به درون دروازه فرستاد که به‌معنای گل سوم و برتری رئال بود، اما داور نظر دیگری داشت، چراکه او قبلاً سوت پایان را زده بود و بازیکنان رئال با عصبانیت به‌سمت او رفتند. او درست زمانی که براهیم سانتر را ارسال کرده بود، سوت زد.

بلینگام به‌دنبال خیل مانسانو رفت و کمی بعد مانسانو به او قرمز نشان داد. ستاره انگلیسی داد می‌زد: «این گل بود، توپ لعنتی روی هوا بود، این چه وضعیه؟»

وینیسیوس هم در وسط دعوا و آشفتگی است و آنچلوتی با عصبانیت خوسلو را از بحث با مانسانو بیرون می‌کشد. مربی به‌همراه چند نفر دیگر از داور توضیح می‌خواهند.

خشم بازیکنان رئال مادرید بعدا در رختکن ادامه دارد. شوامنی در صفحه ایکس خود نوشت: «این مایه شرمساری است.»

حتی هوگو دورو در پایان بازی به موویستار پلاس گفت که عصبانیت رئالی‌ها را درک می‌کند: «داور گفت بعد از کرنر سوت می‌زنم ولی نزد. واقعا نمی‌دانم چرا داور زودتر سوت نزد و زمانی که رئال موقعیت گل ایجاد کرد، گفت بازی تمام شده است. همه گیج شدیم و من عصبانیت رئال را درک می‌کنم.»

به‌نظر می‌رسد ویدیوهای انتقادی تلویزیون رئال مادرید علیه داوران اثر معکوس داشته و امشب رئال مادرید به وضوح دید که چطور می‌توان گل پیروزی‌بخش دقیقه ۹۸ را به راحتی مردود اعلام کرد. یک رسوایی هرگز دیده‌نشده.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا