آرنا ورزشی

هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می کنند

من بسیار خوشحالم چون هواداران ناپولی واقعا فوق‌العاده هستند. آن‌ها فوتبال را خیلی دوست دارند و افتخار می‌کنم که با من خیلی خوب رفتار می‌کنند. ناپولی یک تیم ریشه‌دار با اسطوره‌های بزرگ...

آرنا نیوز :: خویچا کواراتسخلیا با وجود شایعات احتمال انتقالش به بارسلونا، تاکید کرد که ناپولی‌ یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است.

به گزارش آرنا ورزشی، این وینگر ۲۳ ساله گرجستانی با وجود فصل دور از انتظار ناپولی، در ۲۶ بازی لیگ ایتالیا ۱۰ گل به‌ثمر رسانده و ۵ پاس گل ارسال کرده است. عملکرد او تحت هدایت فرانچسکو کالزونا پیشرفت داشته و در ۳ بازی اخیرش در سری A گلزنی کرده است.

کواراتسخلیا که به‌شدت شایعات انتقالش به بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در تابستان موردتوجه قرار گرفته، هنوز با ناپولی‌ قرارداد دارد.

در رویداد تبلیغاتی آدیداس از او سوال شد که بازی‌کردن در ناپولی‌ چگونه است و او جواب داد: «من بسیار خوشحالم چون هواداران ناپولی واقعا فوق‌العاده هستند. آن‌ها فوتبال را خیلی دوست دارند و افتخار می‌کنم که با من خیلی خوب رفتار می‌کنند. ناپولی یک تیم ریشه‌دار با اسطوره‌های بزرگ است، دیه‌گو آرماندو مارادونا این‌جا بازی کرده و هیچ‌کس بزرگ‌تر از او وجود ندارد. همچنین این شهر فوق‌العاده است و به‌نظر من یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. این چیزهایی است که تجربه شما را در یک باشگاه، فراموش‌نشدنی می‌کند».

کواراتسخلیا در مورد این‌که نام مستعار او یعنی «کوارادونا» چه احساسی به او می‌دهد، گفت: «مارادونا خدای ناپولی است. مقایسه‌شدن با او خیلی خوب است، اما مطمئناً نمی‌توانم خودم را با او مقایسه کنم، چون او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. البته، من فوق‌العاده افتخار می‌کنم که هواداران به من کوارادونا می‌گویند، این برای من ارزش زیادی دارد».

درنهایت، کواراتسخلیا درمورد این‌که چگونه با لقب یکی از بهترین بازیکنان اروپا کنار می‌آید، صحبت کرد. او گفت: «این دشوار است. همه به شما توجه دارند و به شما به‌عنوان الگو نگاه می‌کنند، حتی در گرجستان بچه‌ها من را دوست دارند؛ بنابراین باید الگوی آن‌ها باشم. باید آرام و متواضع باشم و سعی کنم بهترین عملکردم را در زمین و همچنین خارج از زمین ارائه کنم».


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا