آرنا ورزشی

مهدی قایدی، شروع تازه و پیراهن قرمز

با قطعیت باید گفت که قایدی از جمله نفراتی بود که برای مجیدی تمام توانش را در زمین گذاشت، اما باید گفت جدایی فرهاد در مقطع فعلی، به معنای پایان کار وینگر بوشهری...

به گزارش آرنا ورزشی، به‌نظر می‌رسد که مهدی قایدی برای فصل باید به فکر تغییر محل سکونتش باشد. وینگر بوشهری که اکنون در شهر فجیره اقامت دارد، برای فصل بعد راهی تیم دیگری خواهد شد، اما این‌که او لباس چه تیمی را خواهد پوشید، کاملاً به تصمیم باشگاه شباب الاهلی بستگی خواهد داشت.
شاید فاصله دور او از فجیره تا دبی به صفر برسد و قایدی برای بار دوم لباس قرمز شباب الاهلی را بر تن کند، اما از اکنون تا تابستان بعد نمی‌توان خیلی با قاطعیت در این مورد سخن گفت.

همکاری دوباره فرهاد و قایدی می‌توانست پایانی بهتر از آن چیزی داشته باشد که در روزهای اخیر اتفاق افتاد. بازیکن و سرمربی که در استقلال روزهای خوبی را در کنار هم سپری کرده بودند، یک‌بار دیگر و این‌بار کیلومترها دورتر از تهران و در تیمی به نام اتحاد کلباء همکاری خود را آغاز کردند.
مجیدی که به‌عنوان تنها مربی لژیونر فوتبال ایران فصل گذشته در لیگ امارات عملکرد خوب و قابل قبولی داشت، امیدوار بود که امسال بتواند با کسب نتایج خوب در اتحاد کلباء رزومه پرباری را برای خود بسازد و فصول بعد نیز در تیم‌های بزرگ‌تر، مطرح‌تر و پرطرفدارتری در لیگ امارات مربیگری کند، اما همه‌چیز برخلاف پیش‌بینی‌ها پیش رفت.

قایدی طی دوران حضور در اتحاد کلباء موفق شد هفت گل برای این تیم به‌ثمر برساند. او هفت‌بار نیز به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد و ۲ مرتبه نیز پنالتی گرفت تا ثابت کند چه تاثیر بالایی در نتایج و روند بازی تیمش داشته است.
او همچنین دومین بازیکن ادنوک لیگ از حیث شوت‌های درون چارچوب است.

به‌عنوان سخن پایانی باید گفت با وجود این‌که قایدی تمام توانش را برای کلباء و مجیدی در زمین مسابقه گذاشت و کاملا خوب و موثر هم ظاهر شد، اما نتوانست مانع از کسب نتایج ضعیف این تیم شود.
به‌هرحال این دو به پایان همکاری با هم در این تیم اماراتی رسیدند، اما شاید زمان دیگری و در تیم جدیدی یک‌بار دیگر در کنار هم مأموریت تازه‌ای را شروع کنند. زندگی ورزشی مانند یک توپ است که بالا و پایین ندارد و دائم در حال چرخش است؛ باید منتظر ماند و دید که چه خواهد شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا