آرنا ورزشی

میلاد فخرالدینی به استقلال پیوست

میلاد فخرالدینی پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال، قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

آرنا نیوز :: بالاخره پس از چند روز مذاکرات فشرده، میلاد فخرالدینی با مدیران استقلال به‌توافق دست یافت و قراردادش را نیز امشب با این تیم ثبت کرد تا پس از جلال‌الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا، او به سومین خرید زمستانی آبی‌های پایتخت تبدیل شود.

به گزارش آرنا ورزشی، دو روز پیش بود که فخرالدینی با برگزاری آخرین جلسه خود با مدیران باشگاه آلومینیوم، قراردادش را با اراکی‌ها فسخ کرد. این بازیکن مبلغی را به تیم سابقش پرداخت تا بتواند مذاکراتش را با تیم‌های خواهانش انجام دهد که پیشنهاد استقلال بیشتر از سایرین جدی بود.

فخرالدینی همان شب جلسه‌ای را با استقلالی‌ها برگزار کرد و حتی جواد نکونام نیز در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر مدعی شد که این بازیکن به جمع آبی‌ها اضافه شده، ولی درنهایت خبر رسید که طرفین بدون توافق جلسه را ترک کرده‌اند و حتی شایعاتی پیرامون مذاکره پرسپولیس با این بازیکن منتشر شد.

درنهایت و پس از برگزاری جلسات بعدی، فخرالدینی و باشگاه استقلال به‌توافق دست یافتند تا این بازیکن پس از چند سال دوری از تیم سابقش، یک‌بار دیگر لباس آبی‌ها را بر تن کند و به‌عنوان جانشین کوین یامگا در دسترس نکونام قرار بگیرد.

این بازیکن یکی از بهترین مدافعان راست نیم‌فصل نخست لیگ برتر بود و حالا با جذب این بازیکن، نگرانی‌های جواد نکونام برای این بخش از زمین کاهش پیدا می‌کند. فخرالدینی که نسبت به دوره اول حضور در استقلال از تجربه بسیار بیشتری برخوردار است، می‌تواند جانشین مناسبی برای یامگایی باشد که فصل را کاملا از دست داده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا