آرنا ورزشی
موضوعات داغ

اعتراض نبی به اختصاص فقط هزار بلیت نیمه‌نهایی به ایران

کارشکنی قطری ها در آستانه بازی با ایران؛ سرپرست تیم ملی: تاکنون ۴ درصد از سهمیه بلیت فروشی ورزشگاه در دیدار برابر قطر به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است.

آرنانیوز:: سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که بر اساس اعلام کمیته برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، تاکنون ۴ درصد از سهمیه بلیت فروشی ورزشگاه در دیدار برابر قطر به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است.

به گزارش آرنا ورزشی، به نقل از فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی ایران اظهار کرد: طبق مقررات این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، هشت درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی برای ما مورد قبول نیست. تا این لحظه چهار درصد را به ایران اختصاص داده‌اند و این یعنی هزار نفر.

وی افزود: بنابراین از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درباره واکنش ایران به چنین تصمیمی اظهار کرد: نامه‌ای را هدایت ممبینی دبیر فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا