آرنا ورزشی
موضوعات داغ

روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: نگرانی ایرانیان بی‌مورد است

روزنامه الریاضیه عربستان به اعتراض کادر فنی و بازیکنان ایران به انتخاب داور کویتی واکنش نشان داد و نوشت که نتایج نشان می‌دهند نگرانی ایرانی‌ها بی‌مورد است.

به گزارش آرنا ورزشی، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (چهارشنبه، ۱۸ بهمن) تیم ملی فوتبال ایران به مصاف قطر خواهد رفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این بازی را به احمد العلی، داور کویتی، سپرده که این انتخاب باعث اعتراض تیم ملی فوتبال ایران شده است. امیر قلعه‌نویی و سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از بازی با قطر از انتخاب داوری عرب برای این بازی که یک طرفش تیم قطر است، اعتراض کردند.

روزنامه عربستانی الریاضیه با تیتر «اعتراض ایرانی و نتایج عکس آن» نوشت: اعتراض امیر قلعه‌نویی و سعید عزت‌اللهی به انتخاب احمد العلی با نتایج بازی‌هایی که این داور کویتی برای آن‌ها قضاوت کرده است همخوانی ندارد. این داور ۳۹ساله تاکنون دو بازی را برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ قضاوت کرده است که در یک بازی سپاهان در خانه نماینده ازبکستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و در دیدار بعدی هم پرسپولیس در تاجیکستان برابر استقلال به تساوی یک بر یک رسید. در هر دو بازی احمد العلی نه بازیکنی از تیم‌های ایرانی را اخراج کرد و نه پنالتی‌ای به ضرر آن‌ها گرفت.

الریاضیه در ادامه نوشت:، اما داور کویتی تاکنون دو بازی را برای قطر و نماینده قطر قضاوت کرده است که هیچکدام از آن‌ها با پیروزی طرف قطری همراه نبوده است. سال ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال قطر در جام کشور‌های حوزه خلیج (فارس) با قضاوت احمد العلی با نتیجه یک بر صفر برابر عربستان شکست خورد و سال ۲۰۲۴ هم الدحیل با قضاوت این داور به تساوی بدون گل برابر استقلال تاجیکستان رسید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا