آرنا ورزشی
موضوعات داغ

یوزهای باغیرت ایرانی سامورایی ها را دریدند

تیم ملی فوتبال ایران با برد برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

آرنا نیوز:: در مرحله یک چهارم پایانی جام ملتهای آسیا تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۵ امروز شنبه چهاردهم بهمن به مصاف هم رفتند.

به گزارش آرنا ورزشی، در آخرین ثانیه، آخرین ضربه را جهانبخش از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد تا کار ژاپن تمام شود و ایران به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسد.

ترکیب تیم ملی ایران 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، حسین کنعانی‌زادگان، سامان قدوس، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان در این دیدار حضور دارند.

/////

ترکیب تیم ملی ژاپن 

زیون سوزوکی، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا، واتارو اندو، آیاسه اوئدا، ریتسو دوان، سیا مایکوما، تاکوفوسو کوبو، هیروکی ایتو، تاکهیرو تومیاسو و دائزین مائدا.

/////

دقایق حساس :

دقیقه 13: پاس در عمق زیبای عزت اللهی و شوت فنی و تماشایی علیرضا جهانبخش با اختلاف کم از روی دروازه ژاپن به بیرون رفت.

دقیقه 17: دریبل سرپا و شوت پای چپ محکم زمینی عزت اللهی در اختیار زیون سوزوکی قرار گرفت.
دقیقه 21: توپ ارسالی از جناح چپ زمین به محوطه جریمه ایران را شجاع بالاتر از مهاجمان ژاپن به کرنر فرستاد تا خطر برطرف شود.

ایران 0 – 1ژاپن  (دقیقه 28: هیدماسا موریتا): موریتا با نفوذ از سمت چپ زمین و یک- دو با آیاسه اوئدا به راحتی از بین مدافعان ایران عبور کرد که شوت زمینی او و دفع اشتباه بیرانوند منجر به گل اول ژاپن شد.

دقیقه 42: سرتوپ و ارسال خطرناک سامان قدوس از جناح چپ به مقابل تیرک دوم نزدیک بود با ضربه سردار آزمون تبدیل به گل شود که توپ با او فاصله داشت و از مقابل پای مهاجم ایران شد.

محمد محبی در دقیقه 55 روی پاس در عمق استثنایی سردار آزمون گل تساوی را مقابل ژاپن به ثمر رساند.

در آخرین ثانیه، آخرین ضربه را جهانبخش از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد تا کار ژاپن تمام شود و ایران به نیمه نهایی جام ملت‌ها برساند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا