آرنا ورزشی

شوک به پرسپولیس با قرارداد عجیب بشار رسن

بشار رسن قصد دارد بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود.

به گزارش ورزشی آرنا،تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس از آن دست ماجراهایی بود که مسئولان وقت باشگاه را به دردسر انداخت.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس در این مدتی که بشار در این تیم بوده در پرداختی ها دچار بی نظمی بوده همیشه بهانه ای برای تاخیر در تمدید قرارداد این بازیکن وجود داشته است.

بشار رسن که برای فصل جاری با توجه به عملکردش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با پیشنهاد دو تیم قطر و الریان روبرو شده بود، تصمیم داشت به بهانه همین عدم پرداختی ها از جمع سرخپوشان جدا شود.

مهدی رسول پناه که همان روزها فشارهای زیادی را متحمل شده بود سرانجام توانست بشار رسن را از عراق به تهران بکشاند. نکته جالب این جا بود که بازیکن عراقی که تا قبل از ورودش به تهران از سوی رسانه های قطری به طور مداوم اطلاع رسانی می شد که در آستانه پیوستن به لیگ ستارگان این کشور است، این بار بدون مدیربرنامه های همیشگی اش در باشگاه حاضر شد.

بعد هم از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد که رسن در پرسپولیس ماندنی است و حداقل تا نیم فصل می ماند و سپس در نقل و انتقالات زمستانی شاید تصمیم به جدایی بگیرد اما حالا خبر رسیده که این طور نیست و این بازیکن با توجه به نامه ای که از سوی مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس با امضای هیات مدیره در دست دارد بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا می تواند از جمع سرخپوشان جدا شود.

این خبر شوکی است برای باشگاه پرسپولیس و جعفر سمیعی زفرقندی که به تازگی توانسته تزریق مالی به باشگاه داشته باشد تا جلوی برخی حاشیه ها را بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس که توانسته قرارداد کادرفنی و برخی از بازیکنان کلیدی سرخپوشان را تمدید کند اکنون با بحرانی روبرو است که شاید نتواند راه حلی برای آن پیدا کند.

شنیده ها حکایت از این دارد که در باشگاه پرسپولیس سندی مبنی بر ارائه این نامه به رسن وجود ندارد اما این طور که به نظر می رسد بشار رسن بعد از فینال آسیا چمدان خود را برای جدایی از جمع شاگردان حیی گل محمدی بسته است.

دو باشگاه قطر و الریان به شدت به دنبال این بازیکن هستند و حتی ظاهرا او با یکی از این دو باشگاه توافقاتی هم کرده است.

اما چرا رسن تا نقل وانتقالات زمستانی صبر نمی کند؟ ماجرا اینجاست که نقل وانتقالات لیگ ستارگان قطر از اول تا پایان ژانویه است و این درحالیست که تاریخ نقل و انتقالات زمستانی در ایران درست 4 روز بعد از بسته شدن نقل و انتقالات کشور قطر آغاز می شود و به همین دلیل هافبک عراقی پرسپولیس به دنبال این است که هر چه زودتر بعد از فینال آسیا از این تیم جدا شود.

اینکه چرا مهدی رسول پناه سرپرست پرسپولیس در آن زمان به این موضوع اشاره ای نکرده و اینکه چرا هیات مدیره باشگاه با چنین خواسته ای موافقت کرده اند از سوالاتی است که باید آنها به این ابهام پاسخ دهند.

چطور ممکن است مدیر یک باشگاه حاضر شود یکی از بازیکنان خوب خود را این چنین راحت از دست بدهد؟ رسول پناه که بعد از استعفا از سرپرستی به دلیل حواشی که برایش به وجود آمد، تصور می شد به کل از مجموعه پرسپولیس برود همچنان رئیس هیات مدیره است و به نظر می رسد این روزها باید سکوت خود رابشکند و در مورد قرارداد بشار رسن روشنگری کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا