آرنا ورزشی

مرزبان: پیروزی برابر تراکتور برای ما اهمیت داشت

مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم اصفهانی برابر تیم تراکتور توضیحاتی داد.

به گزارش ورزشی آرنا ، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: تیم‌های لیگ برتری به علت شیوع ویروس کرونا نتوانستند آنطور که باید خودشان را آماده کنند. همچنین هر ۲ تیم تحت فشار بودیم، اما خوشحالم که ما ۳ امتیاز را به دست آوردیم. تراکتور تیم خوبی بود و کیفیت بالایی را از خود نشان داد و مطمئنم باتوجه به این بازی، در ادامه کار آینده بهتری را خواهد داشت.

او ادامه داد: تیم سپاهان به عنوان یکی از پرتاریخ‌ترین تیم‌های ایران است و ما باید بتوانیم به شرایط آرمانی خود برگردیم. به هر حال سپاهان فصل گذشته بحران‌های زیادی داشت و حتی نتوانست سهمیه آسیا بگیرد و تغییرات بزرگی هم همه جا انجام شد. ما باید تبریک بزرگ را به محرم نویدکیا بگوییم که با شخصیت بزرگ، تیم را به آرامش برگرداند. همچنین حضور شخصیت بزرگی همچون ساکت هم به ما کمک کرد. تیم ما قوی‌تر می‌شود و فوتبالیست‌های ما بهتر می‌شوند. به بازیکنان تبریک می‌گویم، چون با شرافت انسانی بزرگ مبارزه کردند. ما می‌توانستیم در ضد حملات گل‌های بیشتری بزنیم، اما پیروزی برای ما اهمیت بیشتری داشت. تیم تراکتور به علت کیفیت فوتبالی، فردی و کادرفنی اش می‌تواند از بحران خارج شود.
من مسئولیتم آنالیز بازی ها است

مرزبان بیان کرد: من مسئولیتم آنالیز بازی‌ها است و خوشحالم که با پرس از جلو، اجازه خلق موقعیت خاصی را به حریف ندادیم. این مسئله مثبتی برای تیم ما بود. ما به علت معیار‌های فوتبالی ۲، ۳ مهاجم در خط حمله اضافه کرده بودیم، چون می‌دانستیم تیم تراکتور با ۳ مدافع بازی می‌کند. ما سعی کردیم در خط اول، تراکتور را تحت فشار بگذاریم تا این تیم فقط توپ‌های بلند و ریسکی ارسال کند که بیشترین توپ‌ها را هم از آن‌ها گرفتیم.

مربی سپاهان گفت: زمانی تیم ما یک بر صفر از حریف جلو بود، تراکتور بازی ریسکی انجام داد به همین علت به صورت اتوماتیکی تیم ما عقب نشست. ما بازی مالکانه انجام دادیم و توانستیم شانس‌های خوبی را درست کنیم و این به واقعیت فوتبال برمی‌گردد. برای همه مردم ایران آرزوی سعادت دارم و امیدوارم بتوانیم از این مرز رد شویم. امیدوارم بتوانیم احساسی که داریم را نسبت به هم نشان دهیم و ثابت کنیم مردم بزرگی هستیم و باید متحد بمانیم تا از این بیماری رد شویم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا