آرنا ورزشی

ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار با سپاهان

انتظار می‌رود که الهلال با ترکیب همیشگی خود و با حضور پنج ستاره خارجی به مصاف سپاهان برود.

به گزارش آرنا ورزشی، در حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان امروز در استادیوم نقش جهان میزبان الهلال است. تیم عربستانی که در دو دوره اخیر توانسته است پای به مسابقه فینال بگذارد، امروز با ستاره‌هایش پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

برای دیدار امروز، یاسین بونو در درون دروازه الهلال خواهد ایستاد. سنگربان مطرح مراکشی در جدال قبلی برابر نساجی که در تهران برگزار شد، نامش از لیست کنار گذاشته شد و حالا به ایران آمده و ژسوس نیز اعتماد ویژه‌ای به این گلر دارد.

امروز شاهد تشکیل خط دفاعی تیم ملی عربستان در ترکیب الهلال خواهیم بود. کالیدو کولیبالی به دلیل محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی با تیم به اصفهان نیامده تا حسان تمبکتی به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی را تشکیل دهند.

در سمت راست خط دفاعی الهلال شاهد حضور سعود عبدالحمید مدافع ملی پوش سعودی خواهیم بود. در سمت چپ نیز یکی از میان یاسر الشهرانی و یا محمد البریک به میدان خواهد رفت.

در خط میانی نیز به مانند سایر بازی‌ها، روبن نوس در مرکز زمین به میدان می‌رود و ژرژ ژسوس از محمد کنو در کنار این بازیکن پرتغالی استفاده خواهد کرد. جلوتر از آنها، سرگئی میلینکوویچ ساویچ انجام وظیفه می‌کند.

عناصر تهاجمی تیم نیز مالکوم برزیلی در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ خواهند بود و در نهایت مهاجم زهردار و خطرناک الهلال یعنی الکساندر میتروویچ در خط حمله به میدان می‌رود.

ترکیب احتمالی الهلال برابر سپاهان: 
یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا