آرنا ورزشی

بیرانوند به کمپین جدید AFC پیوست

دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به کمپین جدید AFC برای مبارزه با عواقب کرونا ملحق شد

آرنا نیوز :: دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به کمپین جدید AFC برای مبارزه با عواقب کرونا ملحق شد.

به گزارش ورزشی آرنا ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کمپینی جدید در ایام کرونا به نام «در خانه فعال باشید» به راه انداخت که علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به این کمپین ملحق شد.

بیرانوند در این زمینه در مصاحبه سایت AFC گفت: می دانیم در این شرایط کنونی چالش سختی پیش روی ماست و ما از هر زمان دیگری نیاز به آماده نگه داشتن جسم و ذهنمان داریم. می دانیم که این روزها بسیاری از ما در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و مجبوریم دوری آنها را تحمل کنیم.

وی افزود: برای ما به عنوان فوتبالیست های حرفه ای، آمادگی جسمانیمان همه چیز است. به همین خاطر هر بازیکنی در منزل باید با انجام تمرینات خانگی آمادگی جسمانی اش را حفظ کند تا در صورت ازسرگیری مسابقات آماده باشد. همه ما اگر ورزش کنیم می توانیم در این مدت زندگی بهتری داشته باشیم. چالشی که همه با آن مواجه هستند مقابله با ویروس کرونا است و نیاز به تمرکز و تحمل سختی دارد.

پیش از این نیز بیرانوند به کمپین AFC با عنوان «زنجیره را بشکن» برای مقابله با ویروس کرونا شرکت کرده بود. سایت AFC در پایان اعلام کرد بشار رسن، دیگر بازیکن پرسپولیس نیز در هفته های آینده به این کمپین ملحق می شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا