آرنا ورزشی

خداداد: دیگر تیم بدبخت قبول نمی‌کنم

مسلماً خیلی دوست داریم فوتبال باشد و تماشا کنیم، اما با این وضعیتی که فعلاً وجود دارد امکان شروع تمرینات تیمی سخت است مگر اینکه ویروس فروکش کند

حماسه‌ساز ملبورن گفت: پرسپولیس این همه جام در دهه‌های اخیر کسب کرده است آیا بابت یکی از این جام‌ها به پرسپولیس، استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها چیز خاصی تعلق گرفته است که حالا بابت نیمه تمام ماندن لیگ ضرری متحمل شوند؟

به گزارش ورزشی آرنا ، خداداد عزیزی اعتقاد دارد شروع تمرینات گروهی تیم‌ها فعلاً ریسک است. با حماسه‌ساز ملبورن گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

این روز‌ها چه کار می‌کنید؟

به اصطلاح می‌خوریم و می‌خوابیم! برنامه من در ماه رمضان در سال‌های گذشته روتین بوده است؛ سحر می‌خوابم و ساعت ۱۳، ۱۴ بیدار می‌شوم. ساعت ۱۶ می‌روم خانه پدرم و ساعت ۱۸ برمی‌گردم خانه، بعد هم اذان است و مختصر غذایی می‌خورم و می‌نشینم پای تلویزیون. به نوعی این ماه فرصتی است تا چند کیلو وزن کم کنم.

کرونا در مشهد فروکش کرده است؟

به نظرم هنوز این بیماری خطرناک در سطح کشور مرگ و میر دارد و حالا حالا‌ها هم جمع و جور نمی‌شود، چون نه مردم طاقت قرنطینه طولانی را دارند و نه وسع خوردن از پس‌انداز! خیلی‌ها واقعاً پس‌اندازی ندارند و مجبورند از خانه خارج شوند.

نگاهی به عکس‌های منتشر شده از فضای شهر‌ها نشان می‌دهد نه صرفاً در ایران بلکه در خیلی از کشور‌های دیگر مردم از خانه خارج می‌شوند بنابراین راه علاج، کشف دارو یا واکسن نابودکننده این ویروس است.

خود شما قرنطینه را رعایت کرده‌اید؟

من از خانه‌ام سوار خودرو خودم می‌شوم و می‌روم منزل پدری‌ام که به نظرم دست به کار ریسک‌دار نزده‌ام و نمی‌خواهم بزنم. من خودم بنیه خوبی دارم، اما چون هر روز به دیدن پدر سالخورده‌ام می‌روم خیلی مراقب هستم خدای ناکرده ناقل نباشم.

با این شرایط تکلیف فوتبال چیست؟

مسلماً خیلی دوست داریم فوتبال باشد و تماشا کنیم، اما با این وضعیتی که فعلاً وجود دارد امکان شروع تمرینات تیمی سخت است مگر اینکه ویروس فروکش کند.

اگر هم برگزاری مسابقات میسر نباشد، چون مسابقات در همه سطوح نیمه تمام می‌ماند فدراسیون می‌تواند برای فصل جدید همه لیگ‌ها را با همین تیم‌هایی که در لیگ برتر، دسته اول و دوم حضور دارند از ابتدا استارت بزند.

تیمی نظیر پرسپولیس که صدرنشین است از این اتفاق ضرر نمی‌کند؟

چه ضرری می‌کند؟ این همه جام در دهه‌های اخیر کسب کرده است آیا بابت یکی از این جام‌ها به پرسپولیس، استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها چیز خاصی تعلق گرفته است که حالا بابت نیمه تمام ماندن لیگ ضرری متحمل شوند؟ خروجی عناوین تیم‌ها کری‌خوانی میان مردم است و بس.

شما قصد مربیگری ندارید؟

دیگر نه مثل سابق! در سال‌های گذشته هر چه تیم بدهکار، بی‌پول و ضعیف بود را از سر دلسوزی گرفتم و دست آخر شدم آدم بد داستان. کسب موفقیت با باشگاه‌های ثروتمند میسر است که البته ارتباطات لازم را برای گرفتن تیم‌های صاحب امکانات و سرمایه نداشته‌ام، ولی حالا تصمیم گرفته‌ام اگر باشگاه پولدار سراغم نیامد تیم بدبخت را هم قبول نکنم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا