بین الملل

پوتین کمترین میزان محبوبیت مردمی را تجربه می‌کند

بنا بر ارزیابی‌های یک مرکز نظرسنجی، میزان محبوبیت و مقوبلیت پوتین از ۶۳ درصد ماه پیش به ۵۹ درصد در ماه آوریل نزول کرده که کمترین میزان طی دو دهه گذشته بوده است

آرنا نیوز :: بنا بر ارزیابی‌های یک مرکز نظرسنجی، میزان محبوبیت و مقوبلیت پوتین از ۶۳ درصد ماه پیش به ۵۹ درصد در ماه آوریل نزول کرده که کمترین میزان طی دو دهه گذشته بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، مرکز نظرسنجی “لوادا سنتر” هشدار داده است که شاید تغییرات در متدولوژی نظرسنجی تا حدی بر نتایج تاثیر گذاشته باشد.

این نظرسنجی به دلیل شرایط قرنطینه و پاندمی کرونا ویروس به صورت تلفنی انجام شد؛ چیزی که دنیس ولکو، معاون مدیر مرکز لوادا مدعی است می‌تواند بین ۱ تا ۲ درصد در نتایج اثر بگذارد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

ولکو می‌گوید، حتی با درنظر گرفتن این درصد، نتیجه ۶۱ درصدی بدان معنی است که میزان محبوبیت پوتین در کمترین میزان خود از سال ۲۰۱۳ یعنی یک سال پیش از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه قرار گرفته است.

پوتین ۶۷ ساله بیش از ۲۰ سال است که به عنوان رئیس جمهور یا نخست وزیر قدرت را در روسیه در دست داشته است اما مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس چالش سیاسی جدی برای او ایجاد کرده است.

به گفته لوادا این نظرسنجی از ۲۴ تا ۲۷ آوریل و با نظرسنجی از ۱۶۰۸ نفر در روسیه انجام شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا