آرنا ورزشیبرگزیده ها

فوتبال ایران قدرت لابی در AFC را ندارد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با کنار گذاشتن تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال این قاره خدشه دار شد.
حسین فرزامی با انتقاد از ضعیف بودن فدراسیون فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متأسفانه قدرت بالایی نداریم و این مسئله باعث شده تا نتوانیم از حق و حقوقمان در AFC دفاع کنیم اما باید آرزو کنیم.
وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال با سرمربی جدیدش فرهاد مجیدی اظهار داشت: فرهاد سالها برای استقلال بازی کرده، مربی گری هم کرده بوده و کاملاً شرایط تیم را می شناسد. البته مسئولان استقلال هم باید از او حمایت کرده و شرایطی را فراهم بیاورند که او بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.
فرزامی تأکید کرد: در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشتیم و هنوز نتوانستیم چند بازیکن خوب را به خدمت بگیریم. خصوصا در خط دفاع که استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و نیاز است یک تا دو بازیکن تدافعی جذب شده و در صورت مصدومیت یک بازیکن، جایگزین خوبی برای او وجود داشته باشد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: شرایط استقلال این روزها سخت است اما امیدوارم هواداران که همیشه در کنار تیمشان بوده و از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کردند، این روند را ادامه داده و با حمایت از مجیدی و بازیکنان، زمینه ساز موفقیت آبی پوشان در لیگ برتر و جام حذفی باشند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا