جامعه

فاتحه‌خوانی مجازی دقیقه‌ای ۲۰ هزار تومان!

علی کارش فاتحه خوانی مجازی است، او بعد از یک تماس تلفنی به سراغ مزار میرود. با گلاب قبر را می‌شوید و با گل می آراید، تبلتش را روشن می‌کند و با شماره تلفن فردی خارج از بهشت زهرا تماس می‌گیرد.

آرنا نیوز :: کرونا فاتحه‌خوانان را هم به فکر فاتحه‌خوانی مجازی انداخت.

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، فاتحه‌خوان‌ها کم‌کم دارند به تبلت و فناوری‌های تماس تصویری مجهز می‌شون! برای هر ۵ تا ۱۰ دقیقه قرآن و فاتحه خوانی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به کارتشان واریز می‌شود.

علی کارش فاتحه خوانی مجازی است، او بعد از یک تماس تلفنی به سراغ مزار میرود. با گلاب قبر را می‌شوید و با گل می آراید، تبلتش را روشن می‌کند و با شماره تلفن فردی خارج از بهشت زهرا تماس می‌گیرد؛ البته تماس تصویری اینترنتی!

چند دقیقه فیلم آنلاین و زنده از سنگ قبر شسته شده را نشان می‌دهد و در همان حالت قرآن نیز تلاوت می‌کند؛ صاحب متوفی که پشت تلفن هست گویا از آنجا هم تلاوت قرآن و فاتحه علی را می‌بیند.

تنها برای فاتحه و قرآن خوانی آن هم برای همین چند دقیقه بعضی افراد تا ۲۵۰ هزار تومان به کارتش واریز می‌کنند؛ البته هزینه گلاب و گل جداست.

این قرآن خوان که می‌گوید قبل از این کار در یکی از شهرهای جنوبی کشور کارگر بوده و حقوق حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی می‌گرفته، اما درآمد کنونی‌اش حدود پنج میلیون تومان است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا