سیاستویژه ها

لاریجانی: هماهنگی همه دستگاه‌ها در مقابله با کرونا ضروری است

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزرای بهداشت و کشور گفت: هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا ضروری است و بررسی‌های میدانی در استان‌ها و دریافت اطلاعات دقیق از نیازمندی‌های مردم و مراکز درمانی، لازمه تصمیمگیری هماهنگ در مقابله با کرونا است.

علی لاریجانی در دیدار با وزرای کشور و بهداشت، گفت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها باید هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی این بیماری در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل اخبار رسانه‌های گروهی مجلس، لاریجانی در این دیدار که برای دریافت آخرین گزارشات ملی از روند شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن بود به ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: بررسی های میدانی در استانها و دریافت به هنگام اطلاعات دقیق از نیازمندی های مردم و مراکز درمانی، لازمه تصمیم گیری هماهنگ در مقابله با کرونا است و تجمیع همه ظرفیت‌های کشور برای ارائه هر چه روان‌تر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، نیازمند دو اصل هماهنگی صد در صدی و سرعت عمل در هر دو سطح ملی و استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ترمیم و جبران افت شماری از کسب و کارها در کشور به دلیل شیوع کرونا را ضروری دانست و تأکید کرد: حمایت از کسب و کارها در شرایط فعلی باید در ستاد اقتصادی دولت پیگیری شده و تمهیدات ویژه و هدفمندی برای آن اندیشیده شود.

وی همچنین با توجه به احتمال سفر برخی از شهروندان در این ایام از وزرای کشور و بهداشت خواست تا با همکاری صداوسیما هشدارهای لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای این دیدار، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در مورد بیماری کرونا و تدابیر انجام شده در سطح کشور به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا