اقتصاد

بیش از ۴میلیون و۷۰۰هزار خانه خالی در پردیس شناسایی شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار خانه خالی در شهر جدید پردیس با مستندات کامل شناسایی شده است.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح پروژه های مسکن مهر در شهر جدید پردیس که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران برگزار شد گفت: امروز ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در فازهای مختلف از جمله ۵، ۱۱، ۸ و.. به بهره برداری می رسد.

به گفته وی حضور شرکت سرمایه‌گذاری گذاری مسکن و صندوق ملی مسکن در تکمیل منابع مالی این پروژه بسیار تاثیر داشته است‌.

وی افزود: طی دو روز حدود ۳۰ بلوک از پروژه های مسکن مهر در پردیس به دلیل آماده نبودن محوطه ها در بلوک ها حذف شد .

او گفت: تمامی پیمانکاران بد کار از پروژه های مسکن مهر در پردیس حذف شده و پیمانکاران حرفه ای وارد پروژه شدند و ظرف مدت یک سال با سرعت این پروژه ها ساخته شدند.

او با اشاره به اینکه قیمت برخی از اجناس خریداری شده افزایش یافته است و با توجه به آنکه برخی از واحدهای نیاز به مقاوم سازی داشتند بنابراین هزینه ها افزایش زیادی پیدا کرد گفت: پیمانکاران جهادی در این پروژه ها کار کردند و برخی تصور می کردند که اگر این پیمانکاران بروند پروژه ها می خوابد اما سرعت اجرا بیشتر شد.

محبت خواه گفت: ۲۵ قرارداد مسکن مهر را فسخ کردیم و اقدامات حقوقی و قضایی که انجام دادیم پیمانکاران بد حساب را برکنار کردیم و حاشیه های ساخت را برطرف کردیم.

وی بیان کرد: ۴هزار و ۷۰۰ خانه‌ خالی‌ با مستندات لازم را شناسایی کردیم و به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی شدند.تمامی زیرساخت های لازم برای فاز ۸ تکمیل شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا