فرهنگ و هنر

تمساح خونی در یک هفته ۱۱.۵ میلیارد فروخت | اکران اتاق فرار در ۱۱ شهر

۱۱ میلیاردی شدن «تمساح خونی»،​ اکران «اتاق فرار» و رونمایی از پوستر «می تو» عنوان چند خبر سینمایی است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا، فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی که از ۱۶ اسفندماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان رکورد فروش روز اول، دوم و افتتاحیه را به نام خود کرده بود در ادامه این مسیر در هفته اول اکران خود رکورد فروش هفتگی را نیز به دست آورد.

این کمدی اکشن علی‌رغم فعالیت محدود سینماها در آخرین سه‌شنبه سال، توانست با ثبت رقم فروش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ٧ روز و جذب ۲۰۵ هزار تماشاگر، رکورد فروش هفته اول اکران یک فیلم را که پیش از این در اختیار فیلم «هتل» با ۱۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان بود، به نام خود کند.

«ویلای ساحلی»، «هاوایی» و «فسیل» در رتبه‌های بعدی این رکورد قرار دارند.

اولین ساخته جواد عزتی را می‌توان شروع امیدوارکننده سینما در سال ۱۴۰۳ دانست که رکوردشکنی‌های جدیدی را در ادامه برای سینما رقم خواهد زد.

جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

پخش این فیلم سینمایی بر عهده «شهر فرنگ» است.

اکران «اتاق فرار» در ۱۱ شهر آغاز شد

اکران «اتاق فرار» در ۱۱ شهر آغاز شد

جدول نمایش بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» شامل نمایش ۵ فیلم از ۵ کارگردان برای اکران از صبح امروز، ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد، قم، ارومیه، سنندج، همدان، گرگان و کرمانشاه منتشر شد.

«اتاق فرار» با بازی بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، صحرا اسدالهی، سامان صفاری، الاهه بخشی، علی باقری، علیرضا مهران، سلمان فرخنده، محمدعلی کریمی منش و مرتضی خانجانی در اکران نوروز ۱۴۰۳ در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنروتجربه» اکران می‌شود.

«می تو» صاحب پوستر شد

می تو صاحب پوستر شدپوستر فیلم سینمایی «میتو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی ناصر معرفت آن رونمایی شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تعلیم نده بدذات را، بدذات اگر بالا رود گردن زند استاد را.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا