حوادثویدئو
موضوعات داغ

عنبرنسارا کار دست مسافر ایرانی در سوئد داد! + فیلم

هنگامی که افسران گمرک فرودگاه بین المللی آرلاندا در استکهلم مسافری از ایران را متوقف می‌کنند بسته‌هایی که در ابتدا تصور می‌شود مواد مخدر هستند نظر ماموران را جلب می‌کند.

آرنا نیوز:: هنگامی که افسران گمرک فرودگاه بین المللی آرلاندا در استکهلم مسافری از ایران را متوقف می‌کنند بسته‌هایی که در ابتدا تصور می‌شود مواد مخدر هستند نظر ماموران را جلب می‌کند.

به گزارش سرویس حوادث آرنا به نقل از فرارو، پلیس فرودگاه استکهلم پایتخت سوئد جلوی یک مسافر ایرانی را که با پروازی از تهران به این شهر آمده بود گرفت و چمدان‌های این مسافر را به خاطر بسته‌های مدفوع الاغ یا همان عنبرنسارا بازرسی کرد.

به گزارش فرارو، چندی پیش مردی که در پروازی از تهران وارد استکهلم پایتخت سوئد شد، بسته‌هایی از مدفوع الاغ (عنبرنسارا) با خود داشت. هنگامی که پلیس چمدان‌های این مرد را جستجو کرد و از او پرسید در داخل این کیسه‌های پلاستیکی چیست، در پاسخ گفت: «مدفوع الاغ».

پلیس متعجب شد و باور نکرد. پس از آن کیسه‌های پلاستیکی مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد کیسه‌ها پر از عنبرنسا است. مرد مسافر به پلیس گفت مدفوع الاغ را به سفارش یک دوست خود از ایران آورده است.

در نهایت بسته‌های مظنون به «مواد مخدر» در لابراتوار گمرک فرودگاه استکهلم مورد تجزیه و تحلیل و‌آنالیز قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که بسته‌ها واقعا حاوی مدفوع الاغ است! چیزی که مورد خنده و تمسخر افسران گمرک فرودگاه قرار می‌گیرد.

توماس، افسر پلیس مرزبانی سوئد که با تلویزیون کانال چهار سوئد صحبت می‌کرد با لبخند و تعجب گفت از مواجه شدن با چنین اتفاقی متعجب شده است.

از آنجایی که جایی در قانون گفته نشده که ورود مدفوع الاغ به سوئد غیر قانونی است مسافر اجازه می‌یابد که آن را به همراه ببرد.

پلیس سوئد به مرد مسافر که نام و هویت او اعلام نشده است، اجازه داد تا مدفوع الاغ را با خود ببرد.

در طب سنتی توصیه می‌شود برای درمان عفونت سینوس‌ها با دود عنبرنسارا یا همان مدفوع الاغ ماده را از طریق بینی استشمام کنند.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا