حوادث

یک کشته بر اثر ریزش ساختمان مسکونی در تهران

اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که فردی زیر آوار گرفتار است که آتش نشانان با ایمنی لازم وارد عملیات شدند و در عملیات جستجو موفق شدند زنی حدود ۸۰ ساله که در زیرآوار گرفتار بود را خارج کنند

آرنا نیوز :: حادثه آوار ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان تهران منجر به کشته شدن پیرزنی ۸۰ ساله شد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر شنبه درباره جزییات این حادثه مرگبار به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴:۴۶ دقیقه امروز حادثه ریزش آوار ساختمان مسکونی در خیابان کریمخان، خیابان خردمند به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» افزود: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در مجاورت آن قطعه زمینی به وسعت حدود ٣٠٠ متر گودبرداری شده بود و کارگران مشغول کار در زمین گودبرداری برداری شده بودند که به یکباره قسمت اتاق های ضلع شرقی این ساختمان که مشرف به ضلع غربی گودبرداری بود ریزش کرد.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که فردی زیر آوار گرفتار است که آتش نشانان با ایمنی لازم وارد عملیات شدند و در عملیات جستجو موفق شدند زنی حدود ۸۰ ساله که در زیرآوار گرفتار بود را خارج کنند.

به گفته ملکی، با تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد در این حادثه جان باخته و هم اکنون آتش نشانان با حضور عوامل شهرداری منطقه ۶ در محل حادثه مشغول عملیات خاک برداری و ایمن سازی هستند.

وی تاکید کرد: به گفته عوامل شهرداری حاضر در محل این زمین در روز های گذشته نیز مورد بازدید قرار گرفته و اخطار های لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی به آن ها ارایه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی علت این حادثه مرگبار را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا