حوادث

دستگیری گرداننده سایت قمار در داخل کشور

چندی پیش کارشناسان پلیس فتا یک سایت قمار را که به صورت گسترده در فضای مجازی درحال ‏فعالیت و عضوگیری بود، رصد کردند. این سایت برای جذب هرچه بیشتر عضو، در کانال‌های تلگرامی و ‏دیگر گروه‌های فعال در این فضا دست به تبلیغات واهی و اغوا کننده‌ای می‌زد. عامل این قماربازی که جوانی ‏سی‌وپنج ساله و مسئول مرکز بازی‌های رایانه‌ای در مشهد بود، دستگیر شد‎.

تیم‌های پلیسی از فاز بررسی‌های سایبری خارج شدند و به صورت میدانی و پوششی ماجرا را پیگیری کردند. در این ‏بررسی‌ها مشخص شد متهم به واسطه ارتباطی که با برخی افراد در آن واحد صنفی داشته، توانسته بود ‏اعتماد آنها را جلب کند‎. او پس از جلب اعتماد کارت‌های بانکی زیادی را از مشتریان خود گرفته و در ازای ‏آن به مالک هر کارت ماهیانه چند صد‌هزار تومان پول پرداخت می‌کرد. برخی کارت‌ها به صورت میانگین ‏روزانه حدود ۵۰‌میلیون تومان واریزی داشته است که این اطلاعات مبین سودجویی‌های کلان گرداننده ‏قمارخانه مجازی بود‎.
فرد متخلف با شیوه‌های خاصی مانند خرید ارز مجازی، پول را از کارت‌های بانکی خارج می‌کرد و پس از آن پولشویی ‏را رقم می‌زد‎.گرداننده قمار خانه آنلاین که در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد به کارآگاهان گفت: «همه چیز از باخت ‏‏۳۰۰ میلیونی‌ام در یک سایت قمار رقم خورد، چون در مرحله نخست وقتی وارد قمار شدم و مبلغی را بردم، ‏وسوسه شدم پول بیشتری را بگذارم.کار به جایی رسید که خانه و ماشینم را فروختم و هر مرتبه با این ‏هدف وارد قمار می‌شدم که باخت‌های قبلی جبران شود و به نوعی معتاد این کار شدم، اما هرگز نتوانستم به ‏خواسته خود برسم‎.»
با ادعای این متهم، خودرو قیمتی‌اش توقیف شد و دیگر ابعاد پرونده در دست بررسی و پیگیری است. ‏


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا