بین الملل
موضوعات داغ

شهر ایلات اسرائیل هدف حمله موشکی قرار گرفت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شهر ایلات در اراضی اشغالی بامداد امروز (دوشنبه) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

آرنانیوز:: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت، یک هدف هوایی مشکوک از طریق دریای سرخ وارد اراضی اشغالی شده و در منطقه‌ای باز واقع در شمال شهر ایلات سقوط کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است که این هدف از سوی نیروی هوایی ارتش صهیونیستی رصد شده و خساراتی برجا نگذاشته است.

بنا بر گزارش یدیعوت آحارونوت، شهر ایلات به طور مستمر هدف حملاتی قرار می‌گیرد که انصارالله مسئولیت بیشتر آنها را به عهده می‌گیرد. آنها همچنین بندر ایلات را تحت محاصره قرار داده‌اند و مانع ورود کشتی‌ها به آنجا می‌شوند و کشتی‌ها در حین عبور از باب المندب با موشک‌ها و پهپادها هدف قرار می‌گیرند.

در این گزارش آمده است حملات انصارالله موجب شده تا شرکت‌های جهانی بزرگ عبور کشتی‌های خود در دریای سرخ را متوقف کنند یا مسیر آنها را از طریق دور زدن در اطراف جنوب افریقا تغییر دهند.

انصارالله بارها اعلام کرده که حملات آن تنها کشتی‌های عازم اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهد و تا زمانی که حملات علیه فلسطین متوقف نشده و آتش‌بس برقرار نشود این حملات ادامه خواهد یافت.

در همین راستا، مدیریت بندر ایلات اعلام کرد فعالیت دریانوردی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس در هفتم اکتبر و حملات انصارالله در دریای سرخ و شهر ایلات به میزان ۸۵% کاهش یافته است.

مدیر کل بندر ام الرشراش«ایلات» گفت، یمنی‌ها توانستند از چهار ماه قبل فعالیت‌های این بندر را تعطیل کنند که طی ۳۵ سال فعالیتش در این بندر چنین اتفاقی بی‌سابقه بوده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا