بین الملل

سنای آمریکا بسته حمایتی ۴۸۰ میلیارد دلاری کووید-۱۹ را تصویب کرد

سنای آمریکا بسته حمایتی ۴۸۰ میلیارد دلاری برای کمک به مشاغل کوچک آسیب دیده از همه‌گیری کرونا را تصویب کرد.

آرنا نیوز :: سنای آمریکا بسته حمایتی ۴۸۰ میلیارد دلاری برای کمک به مشاغل کوچک آسیب دیده از همه‌گیری کرونا را تصویب کرد.

به گزارش آرنا ، این بسته به تامین مالی برنامه حمایتی پرداخت می‌پردازد که هدفش اعطای وام به مشاغل کوچک برای حفظ کارمندان و نجات از بحران به وجود آمده ناشی از کرونا است.

میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا پیش از رای گیری گفت: سنا به پشتیبانی از مردم آمریکا، نظارت بر اجرای قانون امنیت اقتصادی، کمک و بسته تشویقی کرونا و همچنین افزودن پول مورد نیاز، به حفظ برنامه‌های موجود ادامه می‌دهد. ۳۲۰ میلیارد دلار پول بیشتر برای برنامه پشتیبانی پرداخت به مشاغل خرد در نظر گرفته شده تا میلیون‌ها مورد از این مشاغل حفظ شود و به پرداخت حقوق آمریکایی‌ها کمک شود.

همچنین این بسته تشویقی شامل مبلغ ۶۰ میلیارد دلار برای اعطای وام به مشاغل با عنوان وام‌های آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا، ۷۵ میلیارد دلار برای کمک به بیمارستان‌ها و ۲۵ میلیارد دلار هم برای تقویت آزمایش‌های کرونا است.

چاک شومر، رهبر اقلیت سنا نیز گفت، تقویت اقدامات برای انجام آزمایش‌های مربوط به کرونا به ایجاد یک برنامه قدرتمند در سطح ملی که برای بازگشت ایمن اقتصاد کاملاً کارآمد لازم است، کمک می‌کند.

وی ادامه داد: ما کیت‌های آزمایشی کافی در اختیار نداریم. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا همچنان تاکید دارد که کیت‌های آزمایشی برای رسیدگی به این بحران ویروسی کافی هستند.

این رای گیری ۱۲ روز پس از آن انجام شد که دموکرات‌ها جلوی طرحی از سوی مک کانل را برای تصویب یک بسته تشویقی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد دلار برای برنامه پشتیبانی از مردم آمریکا گرفتند، چون دموکرات‌ها خواستار کمک مالی بیشتر برای بیمارستان‌ها و کیت‌های آزمایشی و همچنین کمک به مشاغل خرد بودند که ادامه فعالیتشان به وام‌های بانکی، اعتبار اتحادیه‌ها و وام دهندگان غیرسنتی بستگی دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا