برگزیده هابین الملل

هشدار فرماندار نیویورک درباره ناکافی بودن دستگاه‌های تنفسی در این ایالت

آرنا نیوز :: فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که دستگاه‌های تنفسی بیمارستان‌های این ایالت فقط برای عبور از هفته آینده کفایت می‌کند.

به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد دستگاه‌های تنفسی بیمارستان‌های این ایالت فقط برای عبور از هفته آینده کفایت می‌کنند و این ایالت به دستگاه‌های بسیار بیشتری نیاز دارد.

مجری سی ان ان ابتدا گفت: اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک به طور علنی گفته این ایالت به دستگاه‌های تنفسی (ونتیلاتور) نیاز دارد. کومو گفته دستگاه‌های تنفسی (ونتیلاتور) بیمارستان‌های ایالت نیویورک فقط برای عبور از هفته آینده کفایت می‌کند. این در حالی است که یک فرد نیکوکار ثروتمند که از بنیانگذاران شرکت «علی بابا» است تعداد دو هزار دستگاه تنفسی و میلیون‌ها دست پوشش محافظتی به ایالت نیویورک ارسال کرده است. به علاوه، ایالت اورگن نیز ۱۴۰ قطعه دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) به ایالت نیویورک ارسال کرده است. فرماندار ایالت نیویورک از مقامات ایالت اورگن به خاطر این کمک‌ها قدردانی کرد.

اندرو کومو گفت: من می‌خواهم از فرماندار ایالت اورگن و تمامی مقامات این ایالت به خاطر تدبیرشان تشکر کنم. باز هم می‌گویم ما درخواستی از این ایالت نکرده بودیم. ۱۴۰ دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) قطعاً تغییر ایجاد می‌کند. همه ما در یک جبهه قرار داریم. این جبهه در واقع جبهه مبارزه با ویروس کروناست.

مجری در ادامه گفت: اداره پلیس نیویورک نیز نبرد خود را با ویروس کرونا دارد. متأسفانه، این اداره دهمین افسر خود را نیز به خاطر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داد. بیش از ۱۶۰۰ افسر پلیس، یعنی حدود ۱۸ درصد از نیرو‌های پلیس شهر نیویورک و صد‌ها نفر از ساکنان این شهر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا