آرنا ورزشی

تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو

مهدی طارمی پس از یک‌ماه دوری از میادین به‌دلیل آسیب‌دیدگی، سه‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان رفت که در حضور تعویضی خود...

آرنا نیوز :: مهدی طارمی پس از یک‌ماه دوری از میادین به‌دلیل آسیب‌دیدگی، سه‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان رفت که در حضور تعویضی خود نتوانست مثمر ثمر کار کند و مانع از شکست و حذف تیمش شود، اما او حالا با اتفاق غیرمنتظره‌ای در دیدار لیگ برتری پرتغال برابر ویزلا مواجه شده است.

به گزارش آرنا ورزشی، مهاجم ایرانی پورتو که در ۱۶ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال نتوانسته آمار موردانتظارش را داشته باشد و فقط سه گل به‌ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دو دیدار جام حذفی یک گل زده و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز هفت‌بار به میدان رفته و دو گل و دو پاس گل ثبت کرده، حالا با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

مهدی طارمی که آمار گلزنی پایین‌تری در مقایسه با مدت مشابه نسبت به تمام سالیان گذشته در لیگ برتر پرتغال برجای گذاشته و نتوانسته نمایش همیشگی را ارائه کند، پس از سپری‌کردن مصدومیت یک‌ماهه و حضور تعویضی مقابل آرسنال، حالا در جدال با ویزلا از فهرست نفرات تیمش کنار رفته است.

طارمی چهارشب پس از این‌که در لیگ قهرمانان اروپا با احساس مصدومیت مقابل آرسنال به میدان رفت و به‌خاطر همین مسئله پشت ضربه پنالتی تیمش قرار نگرفت، حالا دوباره از فهرست اژدها فاصله گرفته است.

آخرین حضور فیکس طارمی در ترکیب پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال قبل از جام ملت‌های آسیا بود، اما طی یک‌ماه‌ونیم اخیر مصدومیت نگذاشته او دوباره در مسابقات داخلی جزو ترکیب تیمش قرار بگیرد و مقابل ویزلا هم غایب است که البته این‌بار رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند مهاجم ایرانی مصدومیت ندارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا