آرنا ورزشی

افشای پشت پرده لغو تست پزشکی طارمی با اینتر

یک رسانه ایتالیایی می نویسد که «فشار هواداران پورتو روی مدیریت باشگاه» باعث لغو تست پزشکی ستاره ایرانی با اینتر شد.

به گزارش آرنا ورزشی، «سرخیو کونسسائو مانع سوار شدن طارمی به هواپیما برای سفر به میلان شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) سایت FcInter1908 درباره دلیل تعویق تست پزشکی ستاره ایرانی در باشگاه بزرگ ایتالیایی است.

مهدی طارمی در 4 سال گذشته با پورتو آمار درخشانی به نامش ثبت کرده و موفق شده به همراه این تیم قهرمان لیگ شود و جایزه آقای گلی لیگ را کسب کند تا توجه غول های بزرگ اروپا را به خود جلب کند.

رسانه ایتالیایی درباره ابعاد جدید دلیل تعویق تست پزشکی طارمی با اینتر در روز گذشته می نویسد که «کونسیسائو» بعد از باخت پورتو مقابل آروکا با نتیجه 3 بر 2 ناراحت بود به همین خاطر «مانع سفر طارمی به ایتالیا شد».
رسانه ایتالیایی گزارش می دهد که «تنها دستور سرمربی پورتو مانع از لغو سفر ستاره ایرانی به شهر میلان نشد» بلکه شور و هیجانی در شهر پورتو به پاخاسته چون بهترین گلزن اژدها در آستانه جدایی از تیم قرار دارد به همین خاطر «هواداران مدیریت را به خاطر از دست دادن رایگان طارمی تحت فشار قرار دادند».
سایت خبری باشگاه اینتر می نویسد که علیرغم تاخیر در معاینات پزشکی، انتقال طارمی به اینتر با خطر مواجه نیست زیرا این بازیکن کاملا متعهد به بازی با اینتر در فصل آینده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا