آرنا ورزشی

رضاییان: بازی در پرسپولیس برای من افتخار است

رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال الدوحیل قطر درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، رامین رضاییان مدافع تیم فوتبال الدوحیل قطر درباره شایعه حضورش در تیم پرسپولیس در لایو اینستاگرام خود اظهار کرد: صحبت‌هایی که الان انجام می‌دهم را به پای بی معرفیت من نگذارید. من واقعا دوست دارم به باشگاه بزرگ پرسپولیس برگردم، اما فعلا با باشگاه الدوحیل قرارداد دارم و این باشگاه برای من تصمیم گیری خواهد کرد.

او افزود: باشگاه الدوحیل به من اعلام کرده که از ۲ باشگاه قطری برای نیم فصل پیشنهاد دارم که باید به صورت قرضی به یکی از آن‌ها ملحق شوم.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه هنوز با باشگاه الدوحیل قرارداد دارم نمی‌توانم خودم برای خودم تصمیم بگیرم. باشگاهی که خواهان به خدمت گرفتن من است باید با باشگاه الدوحیل توافق کند.

او ادامه داد: اگر روزی بتوانم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کنم با افتخار این کار را انجام خواهم داد. یحیی گل محمدی (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) همیشه در این سال‌ها به من لطف داشته است و همیشه رابطه خوبی با او داشته ام.

رضاییان ادامه داد: من همیشه هر کمکی برای پرسپولیس در توانم بوده انجام داده ام، حتی سر بازی پرسپولیس و الدوحیل در لیگ قهرمانان آسیا به تمام اعضای تیم، بازیکنان و مربیان پرسپولیس اعلام کرده بودم هر چیزی که نیاز دارند به من بگویند تا در حد توانم به آن‌ها کمک کنم.

مدافع تیم فوتبال الدوحیل قطر تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها گاهی به دنبال حاشیه سازی هستند، اما من همیشه رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشته ام و آن‌ها را قلبا دوست دارم.

رضاییان تاکید کرد: امروزه فوتبال حرفه‌ای شده است و باشگاه الدوحیل هم فقط به صورت قرضی و برای ۶ ماه حاضر است رضایت نامه من را صادر کند، آن هم تنها به این دلیل که در تفکرات و سیستم مربی جدید جایی ندارم و این موضوع هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.

او ادامه داد: ممکن است مسئولان و هواداران باشگاه الدوحیل از این صحبت‌های من ناراحت شوند، اما همه می‌دانند که من پرسپولیس را دوست دارم.

رضاییان افزود: می‌دانم که باشگاه پرسپولیس من را می‌خواهد. گل محمدی همیشه به من لطف داشته است، اما با این شرایط بعید می‌دانم که باشگاه الدوحیل من را به پرسپولیس که رقیب این تیم در آسیا محسوب می‌شود بدهد. با این وجود اگر روزی این اتفاق رخ دهد و به ایران برگردم با افتخار برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.

او در پایان گفت: آرزو می‌کنم روزی پرسپولیس قهرمان آسیا شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا