آرنا ورزشی

ماجرای پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن| کمیته انضباطی منتظر مستندات

احتمال دارد نتیجه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، ۳ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی اعلام شود.

به گزارش ورزشی آرنا، سازمان لیگ فوتبال ایران، صبح امروز (شنبه) اعلام کرد دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا لغو شده است.

نکته جالب در خصوص تیم ذوب آهن این است که دیدار سبز‌ها مقابل شهرخودرو با وجود ۱۷ بازیکن کرونایی برگزار شد، زیرا ذوب آهن برای ۳۶ بازیکن کارت بازی گرفته است و طبق قانون می‌توانست با ۱۱+۵ بازیکن در زمین حاضر شود.

آرنا پیشنهاد میکند مطلب “بازی پرسپولیس-ذوب‌آهن لغو شد” را نیز بخوانید

طبق دستورالعمل برگزاری بازی‌ها در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ که در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه از سوی حیدر بهاروند به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده، در ۶ بند تمام شرایط و شیوه نامه‌های بهداشتی توضیح داده شده است که در برخی بند‌ها نیز حساسیت زیادی وجود دارد.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن جزء بازیکنانی بود که تست کرونای او مثبت شده بود و باید ۱۴ روز وارد قرنطینه می‌شد و طبق شیوه نامه ها، یک بازیکن با سابقه ابتلا به کرونا زمانی می‌تواند به تمرینات و مسابقات بازگردد که ۲ تست منفی متوالی داشته باشد؛ اما حدادی‌فر با اولین تست منفی به تمرین ذوب‌آهن بازگشت و دومین تست او نیز مجددا مثبت بود. به همین دلیل، بازگشت حدادی فر به تمرینات با توجه به رعایت نشدن دستور العمل بهداشتی، تخطی از قوانین محسوب می‌شود.

حالا احتمال دارد نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود. خبرنگار ما در این رابطه پیگیری کرده است و متوجه شدیم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتظر مستندات و مدارک است تا در این باره تصمیم گیری کند.

احتمال دارد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ذوب آهن را جریمه نقدی کند و حتی احتمال اعلام پیروزی ۳ بر صفر سرخ‌ها در این دیدار لغو شده نیز وجود دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا